سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند بر عابد هفتاد درجه برتری داده شده است که میان هر دو درجه به اندازه میان آسمان و زمین است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
3  خبرهایی داغ داغ از همه چی  4

مشایی: به پایان رسیدن اسلام گرایی (چهارشنبه 87/5/30 :: ساعت 12:56 عصر )

مشایی: دوره اسلام گرایی به پایان رسیده است

وقتی می شود با طی الارض در یک لحظه از اینجا تا به "بندر مارسی" و یا سواحل رودخانه ای " رفت ، چرا باید خود را در آپارتمانی 100متری محصور کرد

در حالیکه برخی قصد دارند اظهارات اخیر مشایی را اشتباه سهوی جلوه دهند، وی با تاکید هزارباره خود! از سخنان اخیرش در مورد ملت و مردم اسرائیل دفاع کرد.

 

مشایی در بخشی از سخنان خود می گوید: که یک تحول بزرگ در حال اتفاق است و آن تحول بسیار نزدیک است و می افزاید: زندگی روزمره و اتفاقات آن گذر زمان نیست و سرعت که بالا برود زمان تغییر می کند و در این خصوص به فیلمی اشاره کرد که طبق نظریه نیوتن ساخته شده است .
 
رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری انتقال جرم را جزو پروژه هایی دانست که در حال بررسی است و در این باره به فردی به نام بقایی از نزدیکان خود برای تائید سخنانش اشاره کرد و گفت: وقتی می شود با طی الارض در یک لحظه از اینجا تا به "بندر مارسی" و یا سواحل رودخانه ای " رفت ، چرا باید خود را در آپارتمانی 100متری محصور کرد!.
 
وی لازمه تحقق این امر را انقلاب و انفجاری از نوع درونی دانست و مطالب خود را اینگونه خلاصه نمود که «ما داریم پوست می اندازیم» و در ادامه می گوید حدیث و آیات قرآن نمی خوانم که احساس نکنید دارم  روضه ایدئولوژیک می خوانم!
 
معاون رئیس جمهور قیامت را اینگونه معنا کرد:«شما با سرعتی که پیدا می کنید کل این نقشه و فضا قابل ادامه نیست ، زندگی بشر در این هستی و کُن قابل ادامه نیست».
 
وی در ادامه پیشروان فناوری اطلاعات را متحیرترین آدمهای روی زمین خواند و گفت آنها بهتر از من و شما می دانند چه اتفاقی افتاده است و اگر نجنبیم بسیاری از انسانهای روی زمین از ما شیعیان راسخ تر می شوند.
 
 مشایی در پایان سخنان ضمن در خواست از حضار برای دقت در کلام وی و نامناسب برداشتن نکردن از سخنان خود، اظهار داشت: « دوره اسلام گرایی به پایان رسیده است. یک انقلاب در سال57 کردیم که انقلاب را صادر کنیم».
 
 وی با ذکر مثالی اسلام گرایی را با اسب سواری مقایسه و گفت:«دوره اسب سواری تمام شده اما هنوز اسب هست» .
 
وی در ادامه تفسیر سخنان خود را اینگونه بیان کرد: «روند توسعه در دنیا رو به این سمت می رود که حتما نباید بشر مسلمان بشود تا به حقانیت برسد، این دوره رو به پایان است!، هر مسیحی ، یهودی،زرتشتی،بودایی،برهمایی ،بودایی و.. نباید لزوماً مسلمان بشوند تا به حقانیت برسند!»

¤ نویسنده: احمدی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 15
مجموع بازدیدها: 360418
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من