سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ چون خبر غارت بردن یاران معاویه را بر أنبار شنید خود پیاده به راه افتاد تا به نخیله رسید . مردم در نخیله بدو پیوستند و گفتند اى امیر مؤمنان ما کار آنان را کفایت مى‏کنیم . امام فرمود : ] شما از عهده کار خود بر نمى‏آیید چگونه کار دیگرى را برایم کفایت مى‏نمایید ؟ اگر پیش از من رعیت از ستم فرمانروایان مى‏نالید ، امروز من از ستم رعیت خود مى‏نالم . گویى من پیروم و آنان پیشوا ، من محکومم و آنها فرمانروا . [ چون امام این سخن را ضمن گفتارى درازى فرمود که گزیده آن را در خطبه‏ها آوردم ، دو مرد از یاران وى نزد او آمدند ، یکى از آن دو گفت : من جز خودم و برادرم را در اختیار ندارم ، اى امیر مؤمنان فرمان ده تا انجام دهم امام فرمود : ] شما کجا و آنچه من مى‏خواهم کجا ؟ [نهج البلاغه]
3  خبرهایی داغ داغ از همه چی  4

شهادت نزدیکه (پنج شنبه 93/3/22 :: ساعت 10:8 صبح )

با سلام

چند روز قبل که متوجه شدیم گروه های تروریستی داعش که تمام قد علیه شیعه قد علم کرده اند، به سامرا حمله کرده و قصد تصرف حرمین عسگرین را داشتند ، و بعد از آن شنیده شد که قصد حرکت به سمت نجف و سپس کربلا را داشتند ، خیلی از دوستان با فرستادن پیام های شهادت گونه اذعان داشتند که :

اگر پای این گروهک به کربلا برسدف این جمله ها از دهانمان خارج می شود که :

                                                               در باغ شهادت باز شد...................   

البته انشالا که سریعا به اذن خداوند سبحان ، شر این گروهک از سرزمین عراق کنده شود و حتی آنها به چندصد کیلیومتری کربلا و نجف نرسند ، ولی اگر قصد این کار را داشتند بدانند جوانان غیور این سرزمین ( ایران ) حسینی وار به اذن رهبرشان ، امام خامنه ای ( مدظله ) شر این افراد را به خودشان باز خواهند گرداند .


¤ نویسنده: احمدی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 6
مجموع بازدیدها: 360064
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من