سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! دوستی ات را محبوب ترین چیزها برایم قرار ده، ترس از خودت را ترس آورترین چیزها نزدم قرار ده وبا شوق به دیدارت، نیازهای دنیایی را از من بِبُر . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
3  خبرهایی داغ داغ از همه چی  4

اینستاگرام محمد رسول الله(ص) (پنج شنبه 93/10/25 :: ساعت 10:27 عصر )

سلام

از همه دوستان عزیز می خواهم تا هرجایی ازین خاک پهناور هستند ، اعلان اعتراض خود را نسبت به انتشار کاریکاتورهای موهن به پیامبر اسلام (ص) در نشریه شارلی ( لعنت الله علیه ) انجام داده تا مشت محکمی به تمام آنانی که دم از آزادی بیان و دموکراسی و رعایت خطوط اعتقادی می زنند ، بزنند.

بنده به نوبه خود متن زیر را بصورت خلاصه در خدمتتان قرار میدهم.

باشد که مورد حمایت همه زیران قرار بگیرد.

 

I love Mohammad «P. B. U. H»
I hate terrorism.
I condemn insulting the holy prophets.
من عاشق محمدم
از تروریسم متنفرم
توهین به پیامبران الهی را محکوم می‌کنم

¤ نویسنده: احمدی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 42
مجموع بازدیدها: 360488
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من