سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر خود را از معصیت ها پاک کنید، خداوند، دوستتان خواهد داشت . [امام علی علیه السلام]
3  خبرهایی داغ داغ از همه چی  4

انگشت نگاری از آمریکاییها در فرودگاه (یکشنبه 87/5/13 :: ساعت 1:13 صبح )

در حالی که مقامات امنیتی آمریکا کلیه اتباع ایرانی را هنگام ورود به خاک ایالات متحده مورد انگشت‌نگاری قرار می‌دهند؛ مشاور مطبوعاتی رئیس‌جمهور اعلام کرد اعضای تیم خبری شبکه ان‌بی‌سی که چند روز قبل در دفتر کار آقای احمدی‌نژاد با وی مصاحبه کردند نیز هنگام ورود به تهران تحت انگشت‌نگاری قرار گرفتند.

جوانفکر طی یادداشتی که ظهر شنبه در سایت شخصی وی منتشر شد، نوشت: «برایان ویلیامز از مجریان برجسته تلویزیونی در آمریکا پرسشگر مصاحبه بود که آشکارا به نظر می‌رسید مقهور مصاحبه شونده است، هرچند که او تلاش می کرد تا از حوزه ادب و احترام نیز خارج نشود. ویلیامز و 11 همکار دیگرش با دوربین‌ها و پرژکتورهای خود به وزن تقریبی 4 تن به ایران آمدند و در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی نیز انگشت‌نگاری شدند. مجری آمریکایی به دلیل لغو پرواز، با نگرانی بسیار، خود را از مسیر دوبی به تهران رساند. البته او سه ساعت قبل از انجام مصاحبه وارد تهران شد و بسیار خوش شانس بود که با همکاری و مساعدت کارکنان فرودگاه، بدون نوبت توانست فرودگاه را ترک کند و گرنه او نیز مجبور بود همانند همکاران دیگرش که دو روز زودتر به تهران سفر کردند، شش ساعت بعد، از فرودگاه خارج شود».

«برایان ویلیامز» مجری 49 ساله شبکه NBC آمریکا که مدتی نیز یکی از مدیران بخش رسانه‌ای کاخ‌سفید بود هفته گذشته مصاحبه‌ای تند و تیز با آقای احمدی‌نژاد انجام داد. هر چند که رئیس‌جمهور در این مصاحبه موفق شد آرامش و تسلط خود را به نمایش بگذارد و برایان ویلیامز نیز به رغم سئوالات جهت‌دار، حساسیت‌های گفتگو با سران کشورهای خاورمیانه را رعایت کرد؛ اما شبکه ان‌بی‌سی در رفتاری غیردوستانه مصاحبه با رئیس‌جمهور ایران را با زیرنویس «رهبر محور شرارت سخن می‌گوید» بر روی آنتن برد.


¤ نویسنده: احمدی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 32
مجموع بازدیدها: 360806
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من