سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نابخردی و غفلت در دل دانشمند نیست . [امام علی علیه السلام]
3  خبرهایی داغ داغ از همه چی  4

برخورد با تجمعات ماهوارهای (یکشنبه 87/5/13 :: ساعت 1:16 صبح )
معاون امنیت دادسرای عمومی و انقلاب تهران با اشاره به چند تجمع اخیر در تهران، به تشریح آنها پرداخت و گفت: از سوم خردادماه با دعوت برخی شبکه‌های ماهواره‌ای تجمعاتی در سطح تهران برگزار شد. سوم خردادماه در مورد جزایر سه‌گانه علیه دولت امارات در جلوی سفارت این کشور مقابل پارک ملت تجمعی انجام شد. در این زمینه لازم به ذکر است که گروه‌های ضدانقلاب پس از این‌که مشاهده کردند به صورت سلبی نمی‌توانند در کار خود موفق باشند، به صورت ایجابی وارد عمل شدند و به عنوان مثال بیان کردند ما به حمایت دولت ایران علیه دولت امارات در مورد جزایر سه‌گانه تجمعی را انجام می‌دهیم.

حداد با اشاره به بازی ایران و امارات گفت: 13 خردادماه در این رابطه تجمعی در میدان آزادی برپا شد. 24 خردادماه نیز در رابطه با حمایت از اظهارات عباس پالیزدار و مسایل اقتصادی، تجمعی مقابل پارک ملت صورت گرفت که در این تجمع تعداد بیشتری حضور داشتند و برای ما محرز بود که همه چیز از پیش برنامه‌ریزی شده است. دوربین‌هایی در چند نقطه کار گذاشته شده بود تا از صحنه‌های درگیری فیلمبرداری و جهت استفاده به شبکه‌های تلویزیونی خارج از کشور ارسال کنند.

وی با بیان این‌که در این تجمع حدود250 نفر بازداشت و در همان روز تعدادی از آنها آزاد شدند، گفت: نکته جالب در این تجمع این بود که افرادی که با هماهنگی در این تجمع حضور پیدا کرده بودند عمدتا دارای سابقه امنیتی و شرارت بودند. این افراد با انگیزه آمده بودند که تحقیقات از آنها صورت گرفت. عده‌ای نیز آزاد شدند و از این افراد هنوز تعدادی در بازداشت به سر می‌برند. در رابطه با دو نفر از این افراد، اتهام جاسوسی مطرح است و تعدادی نیز متهم به ارتباط با برخی گروهک‌ها هستند.

معاون امنیت دادسرای عمومی و انقلاب تهران خاطرنشان کرد: پس از 24 خردادماه قرار بود تجمعی در پارک لاله به بهانه گرانی با حمایت شبکه‌های ماهواره‌ای صورت گیرد که علی‌رغم فشارهای زیاد و تبلیغات گسترده تجمعی صورت نگرفت. پس از آن تمام شبکه‌های ماهواره‌ای، رادیوهای بیگانه و همچنین منافقین با ارسال بیش از 500 هزار پیامک در رابطه با 18 تیر قصد برگزاری تجمعی را داشتند که خوشبختانه با همکاری وزارت اطلاعات، پلیس امنیت و دادسرا و با تمهیدات در نظر گرفته شده کار به نحوی پیش رفت که حتی یک نفر در این فراخوان شرکت نکرد.


¤ نویسنده: احمدی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 32
مجموع بازدیدها: 360789
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من