سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روز قیامت، نخستین کسانی که بر حوض [کوثر] وارد می شوند، دوستان در راه خداوند ـ عزّوجلّ ـ هستند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
3  خبرهایی داغ داغ از همه چی  4

انتشار اخباری در زمینه تلاش‌های پشت پرده حجت‌الاسلام ناطق نوری برای ائتلاف اصولگرایان اصیل و اصلاح‌طلبان معتدل در انتخابات سال آینده و تشکیل یک دولت وحدت ملی، با واکنش سریع خبرگزاری رسمی دولت مواجه شد.

رسانه‌های داخلی روز گذشته اعلام کردند که حجت‌الاسلام ناطق نوری درصدد است با کمک بزرگان نظام در انتخابات سال آینده؛ اصولگرایان اصیل و اصلاح‌طلبان معتدل را در راستای تشکیل یک دولت وحدت ملی به هم پیوند زند. این خبر با اشاره به این که «علی‌اکبر ناطق نوری در اندیشه هدایت انتخابات ریاست‌ جمهوری به سوی یک فرد معتدل برای تشکیل دولت ملی است» تاکید داشت: بسیاری از اشخاص رده اول کشور به ویژه روحانیون بلندپایه از طرح او حمایت کرده و یادآور شده‌اند که به او در تشکیل این گروه کمک خواهند کرد. 
 
با آن که گزارش مزبور از رایزنی‌های ناطق ‌نوری با شخصیت‌هایی چون هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی، مهدی کروبی و حتی بزرگان جبهه اصولگرایی از جمله آیت‌الله مهدوی کنی، محمد یزدی و ... خبر می‌داد و این افراد سکوتی توام با رضایت را در قبال آن برگزیدند؛ با این حال خبرگزاری رسمی دولت ساعاتی بعد به تکذیب این خبر آن هم از سوی یک منبع بی نام و نشان پرداخت و رایزنی‌های ناطق را از اساس «دروغ» دانست.

¤ نویسنده: احمدی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 32
مجموع بازدیدها: 360805
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من