سفارش تبلیغ
صبا ویژن
و مردى از او خواست تا ایمان را به وى بشناساند ، فرمود : ] چون فردا شود نزد من بیا ، تا در جمع مردمان تو را پاسخ گویم ، تا اگر گفته مرا فراموش کردى دیگرى آن را به خاطر سپارد که گفتار چون شکار رمنده است یکى را به دست شود و یکى را از دست برود . [ و پاسخ امام را از این پیش آوردیم و آن سخن اوست که ایمان بر چهار شعبه است . ] [نهج البلاغه]
3  خبرهایی داغ داغ از همه چی  4

3ماه زندان برای مدیر سایت رجانیوز (دوشنبه 87/5/14 :: ساعت 2:35 صبح )
شعبه‌ 1083 دادگاه عمومی استان تهران پس از رسیدگی به پرونده مدیر سایت رجانیوز وی را به سه ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم کرد. 

پرونده مدیر سایت رجانیوز به اتهام نشر اکاذیب و افترا در شعبه 1083 دادگاه عمومی استان تهران به تصدی‌ قاضی حسینیان مطرح شده بود و شاکیان آن محمد اسماعیل اکبری معاون وقت سلامت وزارت بهداشت و درمان، قدرت‌الله علیخانی نماینده‌ مجلس شورای اسلامی و حسین موسویان عضو سابق تیم مذاکره ‌کننده‌ هسته‌ای بودند. 

رئیس شعبه‌ 1083 دادگاه عمومی استان تهران، مدیر سایت رجانیوز را به اتهام درج مطالبی بر علیه‌ قدرت‌الله علیخانی به سه ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم کرد. 

همچنین قاضی حسینیان درباره شکایت معاون وقت سلامت وزارت بهداشت به علت اعلام گذشت وی، قرار موقوفی تعقیب صادر کرد. 

رئیس شعبه‌ 1083 دادگاه عمومی استان تهران همچنین پرونده مدیر سایت رجانیوز را در مورد شکایت حسین موسویان عضو سابق تیم مذاکره ‌کننده‌ هسته‌ای برای صدور کیفرخواست تکمیلی به دادسرای کارکنان دولت، ارجاع داد. 
البته این سوال در اذهان بوجود می آید که چرا ما طرفداری از کسی را بکنیم که ضد نظام فعالیت کرده و خیانت به ملت و مملکت خود می کند ؟ و چرا پشتیبان کسانی باشیم که به صراحت خود را اصلاح طلب معرفی کرده و اسلام و رهبری را مخالف با سیاست و دولت مداری می دانند؟

¤ نویسنده: احمدی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 32
مجموع بازدیدها: 360788
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من