سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اوج دانش، قدرت تشخیص اخلاقی ونمایاندن پسندیده آن و ریشه کن کردن ناپسند آن است [امام علی علیه السلام]
3  خبرهایی داغ داغ از همه چی  4

شکایت مشهدی از هاشمی رفسنجانی (دوشنبه 88/5/26 :: ساعت 1:1 صبح )
شکایت شهروند مشهدی از هاشمی رفسنجانی

یک شهروند مشهدی با نگارش دادخواستی خطاب به دادستان دادسرای ویژه روحانیت از اکبر هاشمی رفسنجانی به خاطر تخلفاتش در انتخابات ریاست جمهوری دهم و دوران ریاست جمهوری وی شکایت کرد.

در ابتدای متن دادخواست جواد فردوسیان خطاب به قلیانی؛ دادستان دادسرای ویژه روحانیت با اشاره به تخلفات اخیر هاشمی رفسنجانی سئوال شده است:

** سکوت طولانی مدت آقای هاشمی رفسنجانی در مورد انتخابات دوره دهم ریاست‌جمهوری نوعی حمایت و پشتیبانی از اغتشاشگران منجمله فرزند وی بود. آقای هاشمی رفسنجانی در خطبه‌های نماز جمعه مورخ 26/4/88 اشاره کردند در این انتخابات بذر تردید افشانده شده. بنده از ایشان "هاشمی رفسنجانی" سوال می‌کنم: چه کسی در اولین بار بذر تردید و شک را در جامعه پاشید؟!

**چه کسی به مقام معظم رهبری نامه نوشت و در آن نامه اشاره کرد که در خیابان‌ها آتش فتنه برپا می‌شود و چنین و چنان خواهد شد.آیا این بذر تردید نبود که در این انتخابات افشانده شد.مگر ایشان "هاشمی" منجم بودند که از غیب خبر داشتند یا خود اوضاع را به هم ریختند! آیا خود آقای هاشمی رفسنجانی با نامه بدون سلام خود بذر تردید را نیفشانده است؟

**آیا طرح نمودن تشکیل کمیته صیانت از آرای مردم یک موضوع غیرقانونی نبود؟ بلکه این موضوع نیز سبب ایجاد بذر تردید در جامعه گردید.

** قانون، نظارت بر انتخابات را به شورای نگهبان و اجرای آن را به وزارت کشور محول کرده است یعنی همان شورای نگهبان و وزارت کشور ناظر و مجری انتخابات ریاست‌جمهوری دوره‌های گذشته بوده است که این انتخابات را نظارت و برگزار کرده است. چطور در زمان اقای هاشمی و دوره آقای خاتمی این بحث‌ها نبود؟

** آقای هاشمی مساله خیانت و تقلب را چه کسی و در کجا مطرح کرده است لطفا پاسخ دهید؟

** آقای هاشمی چرا به توصیه‌های فقها و حضرات آیات عظام که مقرر شده بود ایشان سخنان تحریک‌آمیز در نماز جمعه نزنند و مسایل گذشته را زنده نکنند چرا گوش ندادند و عمل نکردند بلکه لجبازی هم کردند؟

در ادامه این دادخواست عنوان شده است: ریاست محترم دادگاه باید با آنهایی که بذر تردید و شک را در جامعه افشانیده و کسانی که این بذر را آبیاری کردند، و نتیجه این بذر سر از زمین درآورده و به خیابان‌ها ریخته و به جان و مال مردم تجاوز کرده و کشته هم دادیم و خسارات فراوانی را به دولت و بانک‌ها وارد نموده‌اند و دو هفته امنیت کشور را زیر سوال بردند برخورد قانونی شود.

نویسنده در پایان از دادگاه خواسته است: از دادگاه محترم ویژه روحانیت تقاضا دارم زمینه‌ای برای بیان حقایق اینجانب و دفاع ایشان از خود فراهم آورند تا همه ملت در مقابل دوربین صدا و سیمای جمهوری اسلامی قضاوت نمایند.


¤ نویسنده: احمدی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 33
مجموع بازدیدها: 361033
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من