سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه چیز است که نشانه اصابت رأی است : خوب برخورد کردن و نیک گوش کردن و پاسخ نیکو دادن . [امام صادق علیه السلام]
3  خبرهایی داغ داغ از همه چی  4

احمدی دوستت داریم!!! (دوشنبه 88/5/26 :: ساعت 1:3 صبح )
شعار حمایت از احمدی نژاد در همایش بین‌المللی

هفتمین همایش بین المللی گرامیداست هفته جهانی مساجد دیروز (یکشنبه ) در حالی فعالیت خود آغاز کرد که ساعتی پس از شروع با شعار " احمدی احمدی حمایتت می کنیم ، صلی علی محمد یاور رهبر آمد" توجه شرکت کنندگان را به حضور دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری جلب کرد.

همایش بین المللی گرامیداشت هفته جهانی مساجد که با حضور علما ، ائمه جمعه سراسر کشور و شماری از میهمانان خارجی در محل سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد با حاشیه هایی روبرو بود که از جمله :

***در مراسم گشایش این همایش دوروزه، حضور رییس جمهوری موجب شور و شعف شرکت کنندگان شد و اغلب حاضرین با شعار "احمدی احمدی حمایتت می کنیم و صلی علی محمد یاور رهبر آمد و همچنین ذکر صلوات از رییس دولت دهم استقبال گرم و باشکوهی کردند.

*** این مراسم قرار بود ساعت هشت و سی دقیقه آغاز شود اما با حدود یک ساعت تاخیر شروع شد.

***رییس جمهوری دراین مراسم در پاسخ به دخالت آشکار برخی از قدرت های بزرگ در فضای بعد از انتخابات ریاست جمهوری خطاب به آنان اظهار داشت: این بار آشکارا در امور داخلی ایران دخالت کردید و به خیال خام خود فکر کردید که می توانید به ملت و نظام جمهوری اسلامی خدشه ای وارد کنید اما ملت ایران در محاسبات معادلات خود شما را به حساب نمی آورد.

***در این برنامه جای محمد حسین صفارهرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خالی بود.

***حجت الاسلام و المسلمین "حسین ابراهیمی" رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد در این مراسم تاکید کرد که براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی هرکسی که سه ویژگی ( تقوا ، شجاعت و خوداگاهی ) را داشته باشد،‌ خدا به او عنایت ویژه کرده است که این سه خصلت در وجود رییس دولت دهم نهفته است .

*** در هفتمین همایش گرامیداشت هفته جهانی مساجد، علما و اندیشمندانی از کشورهای مسلمان شرکت دارند که از ان جمله می توان به عکرمه صبری ، مفتی قدس اشاره کرد .

*** هفتمین همایش گرامیداشت هفته جهانی مساجد تا فردا - دوشنبه - در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی ادامه دارد.

*** پیش از سخنرانی احمدی نژاد لوح تقدیری به مناسبت هفتمین همایش هفته جهانی مساجد به رییس جمهوری اهدا شد.

این همایش با توجه به جایگاه رفیع مساجد در متون و فرهنگ اسلامی و به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران و تصویب سازمان کنفرانس اسلامی از 21 اگوست که مصادف است با اتش کشیدن مسجد الاقصی توسط رژیم صهیونیستی به عنوان گرامیداشت هفته جهانی مساجد نامگذاری شده است


¤ نویسنده: احمدی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 33
مجموع بازدیدها: 361034
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من