سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خودپسندی ضد درستی و آفت خردهاست . [امام علی علیه السلام]
3  خبرهایی داغ داغ از همه چی  4

کروبی=مفسد فی الارض (سه شنبه 88/6/24 :: ساعت 2:44 صبح )

بسم الله الرحمن الرحیم

کروبی= مفسد فی الارض

هفدهم مرداد ماه نامه ای بر روی خروجی سایت رسمی حزب اعتماد ملی(مهدی کروبی) قرار گرفت که جنجال ها و حرف و حدیث های فراوانی را حتی تا الان در پی داشته است. نویسنده ی این نامه کسی بود که می خواست رئیس جمهور 70 میلیون ایرانی شود و فردی بود که قرار بود در جایگاه اولین کسی باشد که به قانون احترام می گذارد و به آن جامه ی عمل می پوشاند و علاوه بر این ابتدا از خود و سپس از اطرافیان نزدیک خود و بعد از آن به 70 میلیون ایرانی یاد بدهد که مهمترین وظیفه ی هر فرد، عمل به قانون و جلوگیری از قانون گریزی و برخورد با قانون شکنان است .

ویژیگی های یک رئیس جمهور در مرتبه اول عمل به قانون و احترام به آن و دفاع از ماهیت نظام و جلوگیری از خدشه دار شدن نظام و برخورد قاطع با کسانی است که قصد ضربه زدن به انقلاب ایران که ثمره ی امام خمینی(ره) و خون صدها هزار شهید این وطن است را دارند ، است. و آیا کسی که می خواهد رئیس جمهور شود باید هر حرفی را که از هر کس شنید آنرا در همه جا داد بزند ؟ آیا رئیس جمهور نباید قبل از حرف زدنش کمی فکر کند؟ پس آقای کروبی در حوزه ی علمیه چه خوانده است؟ در آنجا نخوانده که " پیامبر فرمود: قبل از اینکه کلمه ای از دهان شما خارج شد ، در باره ی آن فکر کنید " پس یا آقای کروبی این حدیث را یادشان رفته و یا احادیث سازمان های ضد انقلاب را فرا گرفته اند و یا سر خودشان را داخل برف کرده اند !! و یا اینکه اصلا دوست ندارند دیگر بشنود و بخواند مهمترین وظیفه ی هر فرد حفظ نظام است ، گوش فرا دهد.

اما آیا این شرایط و ویژگی ها در فردی مانند آقای مهدی کروبی نمایان است؟

آقای کروبی به چه دلیل اینگونه نامه ای را نوشته است؟

مهدی کروبی که ملقب به شیخ اصلاحات است ، زمانیکه دید دیگر امیدی به پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ندارد وارد عرصه ی جدیدی از زندگی خود شد. او که تاکنون در طول زندگی خود اینچنین ضایع نشده بود و حتی شب قبل از انتخابات ، خود و اطرافیانش هم نخوابیده بودند ، وقتی با این صحنه ها مواجه شد دست به اقدامات جدیدی زد تا شکست خود را توجیه کند. در اولین اقدام با زدن تهمت تقلب در انتخابات وارد عرصه شد و وقتی که دید در این صحنه هم شکست خورده است کارهای دیگری انجام داد که جای بحث نیست . ولی در آخرین اقدام خود موضوع آزار و اذیت جنسی را مطرح کرد که این مسئله در ابتدا خوشحالی معاندان قسم خورده انقلاب در آن طرف مرزها را و سپس منافقین داخل مرزهای ایران را در بر داشت. چرا کسی که ادعای ریاست جمهوری دارد با این حرف هایش باعث خوشحالی بیگانگان می شود؟ آیا آقای کروبی دچار بیماری آلزایمر نیز شده اند؟ چرا زمانیکه وی مسئولیت بیناد شهید را در اختیار داشتند با همسران و فزرندان شهید که وارثان شهدای گرانقدر ما بودند ، به آن صورت مفتضحانه برخورد کردند؟ چرا آقای کروبی گذشته ی خود را به یاد نمی آورد؟

اینچنین حرفهایی که از سر ناآگاهی و یا نادانی زده شده است که باعث ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی شد را چه کسی باید

پاسخ دهد؟

 بنابراین طبق ضوابط و فقه و قضای اسلامی کسیکه افترا به نظام بزند مانند کسی است که در برابر قرآن ایستادگی کرده و حکم این شخص مفسد فی الارض است . فلذا از قوه قضائیه که به تازگی دارای رئیسی مدبر و باهوش شده است انتظار می رود با چنین افرادی که یا به صورت ندانسته و یا با آگاهی قبلی ، اهداف و آبروی نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده اند برخورد جدی و قاطعانه ای داشته باشد.

دلنوشته از یک دانشجوی خط امام و رهبری


¤ نویسنده: احمدی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 27
مجموع بازدیدها: 361030
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من