سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه با کسی که از مدارایش ناگزیر است مدارا نمی کند، حکیم نیست . [امام علی علیه السلام]
3  خبرهایی داغ داغ از همه چی  4

30 سال تجاوز به دختر (شنبه 88/6/28 :: ساعت 1:14 عصر )

کشف ماجرای تجاوز 30 ساله

در اتفاقی مشابه با پرونده جوزف فریتزل اتریشی یک مرد استرالیایی که حدود 30 سال به دخترش تجاوز کرده و 4 بار از او بچه‌دار شده است

این مرد که حدود 60 سال سن دارد از دهه 1970 میلادی و زمانی که دخترش 11 سال سن داشته است تجاوز به او را آغاز کرده و حتی پس از اینکه مقام‌ها گزارشهایی را در مورد سوء رفتار او دریافت می‌کردند در طول 3 دهه ادامه داشته است.
روزنامه سان گزارش داد: همسر این مرد هرگونه اطلاع از این ماجرا را تکذیب کرده است و اعلام کرده که پلیس پس از اینکه آزمایشهای دی ان ای نشان داد که او پدر فرزندان دخترش است تصمیم به تعقیب همسرش گرفته است.
جوزف فریتزل پدر اتریشی نیز که مرتکب چنین اعمالی شده بود در ماه می گذشته به حبس ابد محکوم شد.
پلیس ایالت ویکتوریای استرالیا اطلاعات بیشتری را در این مورد منتشر نکرده و اعلام کرد که دادگاه انتشار جزئیات بیشتر را ممنوع کرده است.
این روزنامه همچنین گزارش داد که هر 4 فرزند این دختر با نواقصی مادرزادی در بیمارستانی بزرگ در ملبورن متولد شده‌اند که یکی از آنها کمی بعد درگذشته است.
این زن یکبار در سال 2005 این تجاوزها را گزارش می‌دهد اما بعداً به دلیل ترس از ادامه همکاری خودداری می‌کند. اما سرانجام در ژوئن سال گذشته به پلیس مراجعه کرده و از پدرش شکایت می‌کند و با انجام آزمایش دی ان ای پدر به 83 مورد ارتکاب جرایم جنسی متهم می‌شود.


¤ نویسنده: احمدی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 27
مجموع بازدیدها: 361030
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من