سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای ابن مسعود! هرکس دانش آموزد و بدان عمل نکند، خداوند روز قیامت او را کور محشور می گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
3  خبرهایی داغ داغ از همه چی  4

نشریه همت و توهین به رئیس جمهور (یکشنبه 89/4/27 :: ساعت 5:48 عصر )

آگاهان سیاسی از آغاز فتنه جدید می گویند;
ردپای عوامل نشریه همت در پروژه هتاکی به رئیس مجلس

پروژه هتاکی به رئیس مجلس در تجمع اعتراض آمیز دانشجویان در مقابل مجلس، برنامه ریزی شده بود و کسانی که در این برنامه ریزی نقش داشتند شناسایی شدند.

پس از مصوبه سوال برانگیز مجلس در عبور از شورای عالی انقلاب فرهنگی و حمایت از دانشگاه آزاد، جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران به صورت کاملا خودجوش در مقابل مجلس تجمع کردند که این اعتراض آرام دانشجویی باعث شد نمایندگان در طرحی فوریت دار، مصوبه قبلی خود را اصلاح کنند.

با این حال در این تجمع اعتراض آمیز تحرکات مشکوکی صورت گرفت تا شعارهای مرسوم و مطالبه منطقی دانشجویان به توهین و فحاشی علیه رئیس مجلس تبدیل شود.

جمع معدودی که با برنامه ریزی قبلی در میان دانشجویان حاضر شده بودند، با سر دادن شعارهای تند علیه مجلس و لاریجانی تلاش کردند حضور آرام و اعتراضی دانشجویان را منحرف کنند. هتاکی به رئیس مجلس باعث شد تعدادی از نمایندگان حاضر در بین دانشجویان که خود نیز نسبت به عملکرد مجلس اعتراض داشتند، نسبت به برخورد های افراطی هشدار دهند.

شعارهای افراطی مورد استقبال رسانه های خارجی و ضدانقلاب قرار گرفت و این موضوع باعث شد، مقامات بلندپایه نظام از این برخورد تند، گلایه کنند.

اما اخبار تکمیلی خبرنگار ما نشان می دهد که پروژه هتاکی به لاریجانی از قبل برنامه ریزی شده بود. برخی از عوامل و گردانندگان نشریه همت از جمله کسانی بودند که در این پروژه سهم جدی داشتند که اخیرا نیز از سوی مسئولین ذیربط مورد پیگرد قانونی قرار گرفتند.

این نشریه سابقا رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مراجع را مورد اهانت قرار داده بود که پس از اعتراضات سیاسی و رسانه ای به سرعت نشریه آنها جمع آوری شد. گردانندگان نشریه همت پیش از این در سایت خود به سیدحسن خمینی توهین کردند که مورد انتقاد گسترده از جمله روزنامه کیهان قرار گرفت.

اختلاف ایجاد کردن میان سران نظام و اصولگرایان کاملا برنامه ریزی شده دنبال می شود. آگاهان سیاسی در برخی محافل اظهار می دارند که فتنه جدید با محوریت یک جریان انحرافی منتسب به اصولگرایان و با هدف تفرقه ایجاد کردن درحال شکل گیری است.

 توهین به لاریجانی نیز در همین سناریو از پیش طراحی شده بود. 
گفتنی است دانشجویان متعهد در تجمع مقابل مجلس اگرچه به حق نسبت به عملکرد لاریجانی انتقاد داشتند اما هیچگاه انتقاد سازنده خود را با هتاکی، آلوده و منحرف نکردند.


¤ نویسنده: احمدی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 32
مجموع بازدیدها: 360782
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من