سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه خود را بشناسد به غیر خود آگاهتر است . [امام علی علیه السلام]
3  خبرهایی داغ داغ از همه چی  4

بیشترین محافظت ازاحمدی نژاد پس از اوباما (چهارشنبه 89/6/31 :: ساعت 11:6 صبح )

بیشترین محافظت ازاحمدی نژاد پس از اوباما

همزمان با برگزاری نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک ، احمدی نژاد پس از باراک اوباما ، از بیشترین محافظت و حمایت های امنیتی برخوردار است .

رئیس جمهور ایران امروز در حالی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی می کند که همتای آمریکایی وی از باز بودن باب بهبود روابط ، سخن گفته است .

بنا بر این گزارش ، در آستانه سخنرانی احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک ، کاخ سفید اعلام کرده است ، باراک اوباما قصد دارد در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعلام کند درها به روی ایران برای بهبود روابطش با جامعه جهانی باز است .

احمدی نژاد از زمان ورود به آمریکا به منظور حضور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد ، اتهامات کشورهای غربی را مبنی بر تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای رد کرده است .

الجزیره سپس با پخش قسمتی از اظهارات آقای صالحی ، رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان ، مبنی بر لزوم پایبندی ایران به تعهداتش به ویژه اطمینان دادن به جهان درخصوص ماهیت صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران افزود : صالحی تصریح کرده است آژانس از آنچه آن را بحران نبود هیبت و اعتبار نامید ؛ رنج می برد . از دیدگاه وی راه و روش غرب در اعمال تحریم ها ضد ایران و ارائه بسته پیشنهادی مشوق ها ، روشی غیر سازنده و بی نتیجه خواهد بود


¤ نویسنده: احمدی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 21
مجموع بازدیدها: 360946
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من