سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در دوستِ بخیل، خیری نیست . [امام علی علیه السلام]
3  خبرهایی داغ داغ از همه چی  4

زاکانی در مخالفت با کردا
اداره وزارت کشور توسط کردان را یک خسران می دانم
علیرضا زاکانی که به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی کشور در صحن علنی مجلس سخن می گفت با اشاره به اینکه دفاع از اصول و ارزش های انقلاب وکمک به دولت باعث شده به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی کشور سخن بگویم، بیان داشت: جناب آقای حسینیان در مورد مدرک دکترای کردان مطالبی را بیان کرد اما جالب است که من بگویم مدرک فوق لیسانس کردان هم مبنا و پایه ای ندارد و در روز شنبه که از آقای کردان سئوال کردم که دوره فوق لیسانس را چه زمانی آغاز و کی تمام کرده اید، وی در مورد مدت زمان تحصیل خود تردید داشت و البته خود وی هم اذعان کرد که وزارت علوم هم مدرک او را قبول نداشته و هیچ کجا این مدرک ارزشیابی نشده است.

این نماینده مجلس با تاکید براینکه مدرک فوق لیسانس قابل اعتنا نیست،خاطر نشان کرد: نکته بسیار بدیع و نو در رابطه با کردان این است که وی با مدرک فوق دیپلم به عنوان هیئت علمی دانشگاه مشغول به کار شده و در سال 79 کردان از دانشگاه آزاد درخواست جذب به عنوان هیئت علمی دانشگاه را مطرح می کند و در پاراف این درخواست عنوان می شود که قبل از ارزشیابی وی مشغول به تدریس شوند که این هم ازاقدامات نادر است که فردی با یک کپی دکترای افتخاری عضو هیئت علمی دانشگاه شود.

زاکانی یادآور شد: جالب تر این است که چند ماه بعد کردان درخواست صدور حکم قطعی و رسمی عضویت در هیئت علمی را مطرح کرده یعنی در پایه اول حکم قراردادی استادیاری نیمه وقت کردان درخواست می شود و چند ماه بعد با تقاضای رسمی شدن او با وجود مخالفت بر سر استخدام هیئت علمی دانشگاه موافقت می شود.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی کل کشوردر سال 83 در 4 نوبت به کارگیری کردان به عنوان عضو هیئت علمی را تخلف دانسته است، تصریح کرد: در پاسخ به نامه بازرسی دانشگاه آزاد عنوان کرده که عضویت کردان به عنوان هیئت علمی به استناد ادعای او مبنی بر داشتن دکترای علمی بوده که هنوز این مدرک ارائه نشده است.

نماینده مردم در خانه ملت افزود: 4 سال کردان با ادعای داشتن مدرک دکترا بر کرسی تدریس تکیه داده و به جوانان ما آموزش حقوق می داده است. در حالی که وقتی ما از آقای کردان سئوال کردیم موضوع رساله شما تربیتی است و چرا برای شما دکترای حقوق صادر شده؟ وی پاسخ داد: درخواست من حقوق بوده است و گویا دانشگاه آکسفورد بنابر درخواست افراد مدرک صادر می کند.

زاکانی در ادامه با اشاره به برخی مسائل مطرح شده در خصوص کردان بیان داشت: مسائل تلخی مطرح شده که به خاطر حفظ قداست صحن مجلس و فضای عمومی کشوردرباره آن صحبت نمی کنم و ای کاش جلسه غیر علنی بود و می توانستیم موضوعات را طرح کنیم.

وی اضافه کرد: من تعجب می کنم که دوستان جهت گیری انقلاب را فراموش کرده اند و یادشان رفته که نسبت به انتخاب مسئولان نظام مسئولیت دارند.

این نماینده مردم تهران با اشاره به برگزاری جلسه ای با حضور6 نفر ازنمایندگان مجلس ازجمله توکلی، فدایی، نکونام، حسینیان، فاکر و خود زاکانی تاکید کرد: کردان در این جلسه 6 نفره موضوعی را درکمتر از 4 روز تکذیب و از آن عدول کردند و اظهار داشتند مطلبی را که گفته بودند اشتباهی بیان کردند و در آن جلسه که به مدت دو ساعت با وزیر پیشنهادی کشور صحبت شد هر چند آقای کردان ابتدا سعی می کرد پراکنده گویی کند اما وقتی که با اسناد مواجه شد بخشی از موضوع را قبول کرد و مدعی شد به او تهمت زده اند اما در نهایت بعد از جلسه شش نفره به اتفاق همه اعلام کردند که کردان صلاحیت ندارد و انتخاب او به عنوان وزیر کشور به صلاح کشور نیست و این موضوع را شفاها به آقای لاریجانی گفتیم

¤ نویسنده: احمدی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 32
مجموع بازدیدها: 360801
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من