سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای مردم! بدانید که کمال دین جستجوی دانش و عمل به آن است . [امام علی علیه السلام]
3  خبرهایی داغ داغ از همه چی  4

فرمانده نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت موشک شهاب ?، آماده شلیک در هر زمان و هر مکان است.

به گزارش خبرگزاری ها، این فرمانده پس از آزمایش موفقیت آمیز شهاب? گفته است: "دست ما همواره بر روی ماشه و موشک های ما همواره آماده پرتاب خواهد بود".

موشک جدید، می تواند منافع دشمنان ایران، حتی فراتر از اسرائیل را هم هدف قرار دهد. حسین سلامی فرمانده نیروی هوایی سپاه هم گفته است "مقیاس تهدید و مقابله ما بسیار فراتر از رژیم صهیونیستی (اسرائیل) خواهد بود".

موشک دوربرد شهاب 3، یک روز پس از آن آزمایش شد که ایالات متحده آمریکا یک موافقتنامه دفاعی با دولت چک امضا کرد که بر اساس آن بخشی از سیستم دفاع ضدموشکی آمریکا در نزدیکی پراگ پایتخت جمهوری چک مستقر می شود.

بخش دیگر استقرار سیستم دفاعی آمریکا در اروپا، ناظر بر استقرار ده موشک ردیاب در خاک لهستان است که هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است.

کاندولیزا رایس وزیر خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران در پراگ، گسترش سپر دفاع ضد موشکی را، در برابر تهدید کشورهایی مانند ایران ضروری دانست.

"به افتخار ایران"

حسین سلامی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پس از آزمایش موشک شهاب ? گفته است "این موشک ها را به افتخار ایران پرتاب می کنیم تا نشان دهیم که این تنها بخش کوچکی از توان و اقتدار دفاعی ایران است".

به گزارش خبرگزاری ها از ایران، این فرمانده سپاه همچنین به "دشمنانی که قصد دارند با عملیات روانی و با تهدید واقعی"، به گفته او ملت ایران را از مسیر اهداف "مقدس" آن خارج کنند، گفته است "ما همیشه آماده دفاع از کیان اسلامی هستیم".

آقای سلامی در جمع خبرنگاران گفته است دشمنان ایران "در هر موقعیت و مکانی که باشند دقیقا زیر ذره بین ما هستند".

این موشک دوربرد در حالی آزمایش می شود که تنش ها بر سر مناقشه هسته ای ایران همچنان ادامه دارد و کشورهای غربی، به ویژه آمریکا، دولت ایران را به تلاش برای دست یافتن به سلاح اتمی متهم می کنند. در مقابل، ایران همواره تاکید کرده که قصد استفاده "صلح آمیز" از فناوری هسته ای دارد.

همزمان با برگزاری مانور نظامی پیامبر اعظم ?، نماینده رهبر ایران در نیروی دریایی سپاه هشدار داد که در صورت حمله آمریکا به ایران، منافع آمریکا در جهان به آتش کشیده خواهد شد

 


¤ نویسنده: احمدی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 72
مجموع بازدیدها: 360634
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من