سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ما تکیه گاه میان راهیم . آن که از پس آمد به ما رسد ، و آن که پیش تاخته به ما بازگردد . [نهج البلاغه]
3  خبرهایی داغ داغ از همه چی  4

ذوق زدن زن سارکوزی در المپیک (یکشنبه 87/5/20 :: ساعت 1:20 صبح )

المپیک پکن روز گذشته در تاریخ 8/8/2008 و رأس ساعت 8ً : َ8 : 8 به وقت محلی در ورزشگاه «آشیانه پرنده» دهکده المپیک پکن رسما آغاز شد.

مراسم افتتاحیه المپیک از حاشیه‌های زیادی برخوردار بود؛ بازیگوشی‌های «جورج بوش» که گویا از نشستن بر سکوهای ورزشگاه کشور رقیب، زیاد دل خوشی نداشت و حرکات او که با عصبانیت نیز همراه بود، سوژه بیشتر کارگردانان قرار گرفت. وی که حوصله‌اش سر رفته بود، با ریتم موسیقی ورزشگاه، پرچم در دستش را پی در پی روی پاهایش می‌کوبید.

در حالی که هنگام رژه ورزشکاران، بیشتر مقامات سیاسی کشورها ـ که به تشویق تیم ملی المپیک کشور خود می‌پرداختند و از سوی کارگردانان به تصویر کشیده می‌شدند ـ اما هنگام عبور تیم ملی المپیک ایران، با بی‌ذوقی کارگردانان هیأت عالی‌رتبه کشورمان در اسکوربرد ورزشگاه به نمایش گذاشته نشد.

به تصویر کشیدن چهره عبوس و گرفته «ولادیمیر پوتین» هنگام اعلام حضور کاروان ورزشی گرجستان هم از دیگر حاشیه‌های جالب این مراسم بود.

هرچند «سارکوزی» در شب گذشته، تلاش کرد رفتار موقرانه‌تری داشته باشد، اما خبرنگاران به ناشی‌گری‌های او امید داشتند و البته او نیز با حرکات پراحساس خود هنگام عبور کاروان فرانسه، امیدهای آنان را به یأس تبدیل نکرد و البته نبود همسر پرحاشیه سارکوزی در این مراسم، به اندازه کافی برای خبرنگاران سوژه‌ساز بود.

افتتاحیه المپیک، به جرأت یکی از باشکوه‌ترین و زیباترین مراسم از این قبیل بود که تکیه بر فرهنگ‌ها و آداب شرقی و تقریبا به دور از ابتذال در این شب، در کنار نورافشانی‌های گسترده زیبایی و هماهنگی حرکات موزون مراسم افتتاحیه را دوچندان کرده بود.
 
اما درست قبل از روشن کردن مشعل ناهماهنگی مختصری بین دونده‌ای که بر دیواره استادیوم و تصویری که بر همان پرده منعکس شده بود سبب گردید تا روشن کننده نهایی مشعل چندین متر جلوتر از تصویر حرکت کند که در نهایت مشکل پیش آمده برطرف و مشعل زیبای المپیک بیست و نهمین روشن شد
درپایان این مراسم جکی چان هنرپیشه چینی الاصل سینمای هالیوود به همراه چند خواننده دیگر ،به ترانه سرایی پرداختند و عده ای از قهرمانان شرکت کننده با حضور در پای سن در خواست امضا می کردند و عده ای هم به دست دادن با رضایت می دادند

¤ نویسنده: احمدی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 39
مجموع بازدیدها: 360668
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من