سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از بخیل در شگفتم ، به فقرى مى‏شتابد که از آن گریزان است و توانگریى از دستش مى‏رود که آن را خواهان است ، پس در این جهان چون درویشان زید ، و در آن جهان چون توانگران حساب پس دهد ، و از متکبّرى در شگفتم که دیروز نطفه بود و فردا مردار است ، و از کسى در شگفتم که در خدا شک مى‏کند و آفریده‏هاى خدا پیش چشمش آشکار است ، و از کسى در شگفتم که مردن را از یاد برده و مردگان در دیده‏اش پدیدار ، و از کسى در شگفتم که زنده شدن آن جهان را نمى‏پذیرد ، و زنده شدن بار نخستین را مى‏بیند ، و در شگفتم از آن که به آبادانى ناپایدار مى‏پردازد و خانه جاودانه را رها مى‏سازد . [نهج البلاغه]
3  خبرهایی داغ داغ از همه چی  4

مقامات المپیک علیه ایران (دوشنبه 87/5/21 :: ساعت 10:22 صبح )

موضع‌گیری مقامات المپیک علیه ایران

انصراف علیرضایی از حضور در مسابقات شنا ماده 100 متر قورباغه، واکنش مقامات المپیک را برانگیخته است.

به نقل از ndTV، علیرضایی روزگذشته در چهارچوب رقابت های المپیک 2008 پکن به دلیل بیماری حاضر نشد در ماده 100 متر قورباغه شرکت کند که برگزارکنندگان رقابت ها و رسانه های معتبر جهان علت اصلی شنا نکردن علیرضایی را همگروهی با "تام بیری" از اسرائیل عنوان کرده اند.

ژیسل دیویس، سخنگوی کمیته بین المللی المپیک، به رسانه ها گفت: طبق قوانین بازی جوانمردانه، چنانچه معلوم شود او تعمدا از حضور در رقابت ها خودداری کرده، در این خصوص تصمیمات جدی اتخاذ می شود.

قرار بود علیرضایی در خط یک و نماینده اسراییل در خط هفت شنا کند. "تام بیری" در پایان رقابت های روز گذشته با کسب عنوان چهارمی به کار خود پایان داد.

¤ نویسنده: احمدی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 39
مجموع بازدیدها: 360670
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من