سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به کسى که از او مشکلى را پرسید فرمود : ] براى دانستن بپرس نه براى آزار دادن که نادان آموزنده همانند داناست و داناى برون از راه انصاف ، همانند نادان پر چون و چراست . [نهج البلاغه]
3  خبرهایی داغ داغ از همه چی  4

پرسپولیس در آستانه سقوط به قعر جدول (سه شنبه 87/5/22 :: ساعت 2:20 صبح )
یک منبع آگاه امروز اعلام کرد، بازیکنان خارجی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حال حاضر مجوز بازی در رقابت‌های لیگ برتر را کسب نکرده و بازی آنها برابر سایپا و پاس همدان غیر قانونی بوده و به طور قطع قرمز پوشان پایتخت بازنده اعلام خواند شد.

طبق گفته وی ایوان پترویچ و ابراهیم توره بازیکنان خارجی تیم پرسپولیس هنوز مجوز اشتغال خود را از اداره اشتغال اتباع خارجی سازمان کار و امور اجتماعی دریافت نکرده‌اند و به این معنی است که بازی این 2 بازیکن برابر تیم‌های سایپا و پاس همدان غیر قانونی بوده است و در صورت اعتراض تیم‌های ذینفع، نتیجه این بازی‌ها سه بر صفر اعلام خواهد شد.

مسولان سازمان لیگ برتر؛ اما با رد این خبر اعلام کردند باشگاه پرسپولیس برای حل این مشکل فرصت لازم را در اختیار دارد.
به گفته این مسئولان، چندی پیش فرصتی 15 روزه به باشگاه پرسپولیس جهت دریافت مجوز اشتغال به کار پتروویچ، توره و آتسو داده شده است که 10 روز از آن باقی است.

آلبرت دبیر اجرایی سازمان لیگ در این خصوص به خبرنگار فارس گفت:‌ نه تنها بازیکنان استقلال و پرسپولیس بلکه همه مربیان خارجی و بازیکنان باید این مجوز را از ابتدای لیگ برتر برای حضور در ایران اخذ کنند. باشگاه پرسپولیس نیز این مورد را پیگیری کرده و از طریق وزارت کشور به زودی این مجوز را با توجه به مدارکی که به سازمان لیگ برتر ارائه کرده است، دریافت خواهد کرد، البته بیش از 10 روز فرصت نخواهند داشت.

¤ نویسنده: احمدی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 6
مجموع بازدیدها: 360915
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من