سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس درس را ادامه ندهد، به فهم نرسد . [امام علی علیه السلام]
3  خبرهایی داغ داغ از همه چی  4

ایران 6 - قطر 1 (سه شنبه 87/5/22 :: ساعت 2:43 صبح )

مسابقات قهرمانی غرب آسیا-تهران

ایران تیم ملی قطر را با 6 گل شکست داد شکست

تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه تختی موفق شد که در دومین مسابقه از مسابقات قهرمانی آسیا در حضور بیش از 3 هزار تماشاگر با نتیجه 6 بر یک تیم ملی قطر راشکست دهد..
در نیمه اول و در دقیقه 9 میلاد می داوودی و احمد آل نعمه در دقیقه 35 برای ایران گلزنی کردند تا این نیمه با نتیجه 2 بر صفر به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم تیم ملی ایران در دقیقه 47 یک ضربه پنالتی به سود ایران گرفته شد و در حالی که هادی عقیلی ضربه را از دست داده بود، به دستور داور پنالتی تکرار شد تا مدافع ملی پوش ضربه را به گل تبدیل کند.
تیم ملی ایران در حالی که 3 بر صفر از حریف پیش افتاده بود در دقیقه مشعل عبداله در دقیقه 53 اولین گل قطر را وارد دروازه تیم ملی ایران کرد.
تیم ملی ایران برای برتری قاطعانه پس از دریافت گل به حملاتش ادامه داد و در دقیقه 63 توسط احسان حاج صفی به گل چهارم رسید و در دقیقه83سید جلال رافخائی گل پنجم را وارد دروازه تیم 10 نفره قطر کرد. میلاد می داوودی در دقیقه 88 گل ششم تیم ملی و گل دوم خود را به ثمر رساند تا مردان دایی یک پیروزی پر گل در ورززشگاه تختی جشن بگیرند.
بازیکنان تیم ملی ایران:ابراهیم میرزاپور(وحید طالب لو)، مجید غلام نزاد، محسن بنگر، هادی عقیلی، احمد آل نعمه، حسین کاظمی، احسان حاج صفی، غلامرضا رضایی(سید جلال رافخاائی)، ابراهیم صادقی، علی حمودی و میلاد می داوودی.
بازیکنان تیم فوتبال قطر: رجب کاسیم، حامد ظاهر، احمد شاهی، واحید محمد(مجتبی جعفر)، مشعل عبداله، والید رسول(حسن الهیوس)، ولید احمد، ابراهیم الغانیم، محمد علی(فهید الشماری)، طاهر محمد، یونس رحمتی.


¤ نویسنده: احمدی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 72
مجموع بازدیدها: 360660
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من