سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در ستایش انصار فرمود : ] به خدا آنان اسلام را پروراندند چنانکه کره اسب از شیر گرفته را پرورانند ، با توانگرى و دستهاى بخشنده و زبانهاى برنده . [نهج البلاغه]
3  خبرهایی داغ داغ از همه چی  4

ایران، ایسنا، روز یکشنبه، بیست و سوم تیر، گزارش داد که دو بازی دوستانه تیم ملی ایران برابر تیم های اسپانیایی ماربلا و مالاگا به دلیل «مشکلات تکنیکی» این دو باشگاه لغو شد ولی تیم چارلتون آتلتیک از لیگ برتر انگلستان به «مقامات ایرانی اعلام کرده که دولت بریتانیا از این باشگاه خواسته تا مسابقه با تیم ملی ایران را لغو کند.»

تاکنون این باشگاه به صورت رسمی توضیحی در مورد علت لغو این مسابقه نداده است.

به گزارش خبرگزاری آلمان، اختلافات غرب و ایران در سال های اخیر در مورد برنامه هسته ای بحث برانگیز تهران و نیز سخنان ضد اسرائیلی محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری اسلامی ایران، مشکلات زیادی  را برای تیم ملی فوتبال ایران به بار آورده است.

از سال ???? میلادی تاکنون، اغلب تیم های اروپایی با تیم ملی فوتبال ایران بازی نکرده اند.

 بازی های تیم ملی ایران در شرایطی لغو شده است که این تیم از روز پنجشنبه هفته گذشته در ماربلا اردوی تدارکاتی  ده روزه ای برقرار کرده است.

در این حال، قرار است تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با تیم های باشگاهی اسپارتا و بوهمیا به جمهوری چک سفر کند.

 مقامات فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده اند که در حال انجام رایزنی برای جایگزین کردن دو تیم بریتانیایی به جای ماربلا و مالاگا هستند.

فدراسیون فوتبال ایران همچنین اعلام کرده که قصد دارد  از باشگاه چارلتون آتلتیک به فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، به خاطر آنچه فسخ یک جانبه بازی از سوی آن باشگاه نامید، شکایت کند.

مسئولان این تیم از جمله علی دایی، سر مربی آن، با برگزاری این بازی ها درصدد آمادگی بیشتر برای دور بعدی بازی های انتخابی جام جهانی بودند.

تیم فوتبال ایران در  مرحله پایانی انتخابی جام جهانی فوتبال سال ????،  با تیم های کره جنوبی، کره شمالی، عربستان سعودی و امارات هم گروه شده است


¤ نویسنده: احمدی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 21
مجموع بازدیدها: 360969
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من