سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه نهال های تقوا کاشت، میوه های هدایت چید . [امام علی علیه السلام]
3  خبرهایی داغ داغ از همه چی  4

زن اسرائیلی مسلمان شد (پنج شنبه 89/3/20 :: ساعت 2:36 صبح )
تشرف یک سرباز اسرائیلی به اسلام
 
روزنامه المصریون چاپ مصر روز چهارشنبه نوشت: یک فعال یهودی که در ارتش اسرائیل فعالیت می کرد از م
به گزارش ایرنا، المصریون افزود: این فعال زن اسرائیلی که "طالی فاحیما" نام دارد، یهودی مغربی الاصل است.
وی گفت هنگامی که شیخ رائد صلاح، رئیس جنبش اسلامی را برای نخستین بار دیدم با وجود اینکه وی با من صحبتی نکرد، در درون خود احساس لرزش و دگرگونی کرده و تحت تاثیر تواضع او به اسلام علاقمند شدم.
المصریون نوشت: فاحیما 36 ساله در خانواده ای یهودی پرورش یافت و وارد ارتش اسرائیل شد و به حزب لیکود پیوست .
وی افکار نژادپرستانه ای بر ضد عربها و مسلمانان داشت اما پس ازحمله نظامی اسرائیل به شهر جنین در سال 2002 به فعالان جنین برای تشکیل سپر انسانی فلسطینی ها پیوست.سلمان شدن خود در شهر ام الفحم در داخل سرزمین های اشغالی 1948 با حضور تعدادی از رهبران جنبش اسلامی فلسطین خبر داد.

¤ نویسنده: احمدی


فیلم دستگیری عبدالمالک ریگی (سه شنبه 88/12/4 :: ساعت 5:30 عصر )

برای دیدن فیلم دستگیری عبدالمالک ریگی ( سرکرده ی گروهک تروریستی ریگی ) آدرس زیر را کلیک کنید:

http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=87393


¤ نویسنده: احمدی


عکس هادی غفاری با اسلحه (چهارشنبه 88/11/14 :: ساعت 12:36 صبح )

¤ نویسنده: احمدی


جدیدترین اخبار از هادی غفاری (چهارشنبه 88/11/14 :: ساعت 12:32 صبح )

جدیدترین اخبار از انبار تسلیحات هادی غفاری

یک منبع آگاه جزئیات بیشتری از کشف انبار سلاح و مهمات در موسسه و مسجد الهادی تهران وابسته به هادی غفاری خبرداد. 

این منبع آگاه با اشاره به اینکه وجود این انبار اسلحه درچندین نوبت توسط مردم گزارش شده بود،از بازرسی پنج شنبه شب ازموسسه و مسجد الهادی و کشف سلاح و مهمات از این مکانها خبرداد و گفت:پس از کشف این سلاح ها،روز بعد بازرسی ای از صحن داخل مسجد انجام شد که زیر فرش های صحن دریچه هایی قفل شده تعبیه شده بود که با بازکردن آنها تعداد زیادی سلاح «یوزی» همراه با 600 تا 800هزارفشنگ کشف شد. 

وی در ادامه با اشاره به این که هادی غفاری درگفته های خود اسلحه ها را متعلق به بسیج دانسته ،ضمن تکذیب ادعای وی اظهارداشت:به دلیل مدیریت آقای غفاری و فحاشی های وی به مسئولان نظام و مقابله با فعالیت بسیجیان ،بسیج از سال 73 هیچ گونه فعالیتی در این مسجد نداشته و ادعای وی کذب محض است. 

وی درعین حال با بیان اینکه بسیج هیچگاه در سازمان خود اسلحه یوزی نداشته است،گفت:علاوه براین دروغ آشکارآقای غفاری باید گفت که اصولا هیچ پایگاه بسیجی این تعداد اسلحه در انبار خود نداشته وندارد و این حجم اسلحه در یک موسسه بیانگر ایجاد یک پادگان توسط غفاری می باشد. 

این منبع آگاه درادامه گفت:بعد از ترورهای اخیر و خشونت های آنان ضربه جبران ناپذیری به اصلاح طلبان وارد آمده که این افراد بنا دارند با متهم کردن بسیج خود را از این اقدام غیرقانونی و وحشتناک مبری سازند.
وی درپایان اضافه کرد : هادی غفاری عضو تندرو مجمع روحانیون مبارزتاکنون دراظهارات مختلفی اتهامات و فحاشی های بسیار ی را علیه مسئولان نظام داشته و حتی در روزقدس نیز در جمع اغتشاشگران حضور داشته است. 

در همین حال برخی از خوانندگان روزنامه «جوان» ضمن تماس با دفتر روزنامه با اشاره به برخی اظهارات غفاری در مسجد الهادی، تاکید کردند که وی بارها از حرکت های تندی علیه نظام خبرداده بود


¤ نویسنده: احمدی


خاطرات پوتین از مقام معظم رهبری (چهارشنبه 88/11/14 :: ساعت 12:31 صبح )
معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری در همایش علمی کاربردی تبلیغ خاطرات ناگفته‌ای از زندگی رهبر معظم انقلاب را بیان کرد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی در همایش علمی کاربردی تبلیغ ویژه اعزام مبلغین دهه فجر و دهه آخر صفر که در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد با بیان برخی از خاطرات ناگفته‌ای از زندگی رهبر معظم انقلاب گفت: چند سال پیش پوتین رئیس جمهور وقت روسیه برای نخستین بار در طول 30 سال انقلاب به ایران سفر کرد و کسانی که وی را می‌شناسند می‌دانند که بسیار چارچوب‌مند و منضبط بر اصول دیپلماسی است اما با این حال چند بار پرسیده بود که دیدار با رهبر جمهوری اسلامی آیا انجام می‌شود یا نه.

وی ادامه داد: در این دیدار رهبری به نکاتی از تاریخ شوروی و قبل از آن اشاره می‌کنند که برای رئیس جمهور وقت روسیه جدید بوده است، پس از دیدار مسئولین دستگاه دیپلماسی می‌گفتند رفتار وی تغییر کرده بود و شخصا و نه از طریق وزیر خارجه خود به وزیر خارجه وقت کشورمان گفته بود که شما حتما سفری به روسیه داشته باشید تا با هم گفتگو کنیم.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری اضافه کرد: در برگشت به کشور روسیه خبرنگاری از وی درباره نظرش راجع به رهبری ایران می‌پرسد و وی در پاسخ می‌گوید «من مسیح را ندیده‌ام اما تعاریف او را در انجیل شنیده و خوانده‌ام، من مسیح را در رهبری ایران دیدم».

وی با نقل خاطره‌ای دیگر از رهبر معظم انقلاب گفت: ما قبل از انقلاب به منزل ایشان رفت و آمد داشتیم، منزل آقا پاتوق بسیاری از طلاب و دانشجویان بود و ما هم زیاد آنجا می‌رفتیم، من می‌توانم شهادت بدهم منزل ایشان هیچ تفاوتی با قبل از انقلاب نکرده است.

مروی گفت: خود آقا تعریف می‌کردند که خانواده ما یک وقت رفته بودند منزل برخی از مسئولین دیده بودند دور تا دور اتاق پشتی قالیچه‌ای گذاشته‌اند و بعد می‌فرمودند واقعا چه لزومی دارد که خانه پشتی قالیچه‌ای داشته باشد، آیا نمی‌شود با پشتی معمولی زندگی کرد.

وی در نقل خاطره‌ای دیگر از رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: 13 یا 14 سال قبل یکی از مسئولین که می‌خواست آپارتمانی به قیمت 20 میلیون تومان در تهران بخرد و نامه‌ای به من داد که به دست رهبری برسانم، نامه را که به آقا دادم نگاهی کردند و گفتند واقعا نمی‌شود این خانه را ارزان‌تر بخرد، اصلا چه لزومی دارد منزل 20 میلیون تمانی بگیرد، بعد به من گفتند «می‌ترسم در حکومت و جامعه ما طبقه جدیدی از مرفهین ایجاد شود که به بیت‌المال هم دست اندازی کنند».

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری در ادامه گفت: خود آقا می‌گفتند ما در کل خانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده که نگه داشته‌ایم و بقیه خانه موکت است.

وی اضافه کرد: قبل‌تر دفتر کار رهبری بالا بود و منزلشان طبقه پایین، ایشان تعریف می‌کردند «گاهی من ظهر‌ها پایین می‌رفتم تا یک یا دو ساعتی پیش خانواده باشم و کار را هم انجام دهم به خاطر کمردردی که دارم گفتم یه مبل دو نفره خریدند و آن را بردند منزل شب که رفتم خانه دیدم خانواده مبل را دم در گذاشته‌اند گفتم برای چی این را گذاشتید دم در، خانمم گفت که آقا زندگی ما تا حالا طلبگی بوده این هم به زندگی ما نمی‌خورد، توضیح دادم که این مبل برای کار است که وقتی خانه هستم بتوانم هم کنار شما باشم هم بتوانم به کارها برسم که با کلی اصرار خانواده پذیرفتند ولی گفتند فقط همین یکی را تحمل می کنیم نه بیشتر».

وی اضافه کرد: خانواده ما تعریف می‌کردند در مهمانی‌هایی که گاهی خانواده آقا هم حضور دارند خانواده رهبری ساده‌ترین لباس‌ها را به تن دارند و ساده‌ترین لباس را همسر آقا می‌پوشند، خود حضرت آقا هم همواره ساده‌ترین لباس‌ها را به تن می‌کنند و سعی می‌کنند لباس‌ها با کمترین قیمت تهیه شود.

مروی یادآور شد: آیت‌الله خامنه‌ای به برخی مسئولین تاکید می‌کردند که هدایایی که از خارجی‌ها می‌گیرید و گران قیمت است مال بیت‌المال است نه مال خودتان؛ برای مثال به یکی از معاونین وزرا یک بنز گران قیمت هدیه داده شده بود که آقا گفته بود اینها در برابر هدایایی است که از بیت المال می‌برید پس مال بیت‌المال است، هدایایی هم که به خودشان داده می‌شود را یا به آستان قدس می‌دهند یا پخش می‌کنند.

وی در ادامه با ذکر خاطره‌ای از مقام معظم رهبری گفت: یک بار یکی از سران عرب چهار یا پنج عبای گران قیمت به آقا داده بود و آقا عباها را به من داده و گفتند این را ببر قم بفروش از پولش 14 و یا 15 عبا بخر بده به طلاب.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری اضافه کرد: چند سال قبل شب عید فطر دفتر بودیم برای استهلال و کار‌های آن، نماز را به امامت ایشان خواندیم بعد از نماز گفتند افطار را برویم منزل ما و ما تعارف کردیم که نه اگرچه تمایل داشتیم که برویم ایشان اصرار کردند که نه بیایید منزل ما، ما هم رفتیم، سر سفره چای بود و نان و پنیر و ظرفی حلوا، ما با این غذا‌ها خودمان را سیر نکردیم که برای غذای اصلی جا داشته باشیم، به اشاره از خادم آقا که پیرمردی است پرسیدیم خبری است گفت نه همین غذاست.

وی گفت: وقتی آقا رفتند این خادم گفت خانواده آقا رفته‌اند مشهد و برای خانه یک ظرف بزرگ حلوا درست کرده‌اند افطار همین را هر شب می‌خوریم، درباره سحری پرسیدیم گفت «هر شب من یک آبگوشتی برای سحر بار می‌گذارم و سحر با آقا می‌خوریم.»

مروی با اشاره به دیگر خصوصیات زندگی ساده مقام معظم رهبری تصریح کرد: مسئول حوزه هنری سازمان تبلیغات یک بار تعریف می‌کرد حدود 20 تا 30 جلد کتاب از مجموعه‌هایی که جدید منتشر شده را برای آقا فرستاده است و ایشان بعد از چند ماه کتاب‌ها را در حالی که برای همه آنها حاشیه نوشته بودند، پس فرستادند.

وی گفت: درس خارج از ایشان خیلی کار می‌برد به انصاف از درس‌های بسیار خوب حوزه هم است، یک بار به آقا عرض کردم آقا دوستان رادیو مایلند درس شما را پخش کنند و درس برخی از مراجع قم را هم پخش می‌کنند، پرسیدند آیا درس همه پخش می‌شود و این امکان برای همه است، گفتم نه مگر رادیو چه‌قدر ظرفیت دارد، بعد گفتند پس من هم نمی‌خواهم پخش شود

¤ نویسنده: احمدی


کاهش 20%قیمت مسکن در تهران (دوشنبه 88/8/11 :: ساعت 1:44 صبح )
قیمت مسکن در پایتخت 20 درصد کاهش یافت

رئیس مرکز آمار ایران با استناد به نتایج طرح آمارگیری مسکن و سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات گفت : متوسط قیمت هرمترمربع واحد مسکونی در شهر تهران ، تابستان امسال با بیست درصد کاهش در مقایسه با تابستان پارسال به یک میلیون و 629 هزار تومان رسید.
 محمد مدد افزود:قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در شهر تهران تابستان نسبت به بهار امسال 10 و 2 دهم درصد افزایش یافته است.

وی میانگین قیمت یک متر مربع خانه کلنگی را تابستان امسال درشهر تهران حدود یک میلیون و 292 هزار تومان اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه پارسال هفت درصد افزایش نشان می دهد.

مدد گفت : قیمت هر مترمربع خانه های کلنگی تابستان امسال نسبت به بهار امسال 12درصد افزایش داشت.

رئیس مرکز آمار ایران درباره تغییرات قیمت اجاره مسکن در شهر تهران نیز اظهار داشت : متوسط قیمت اجاره هر مترمربع واحد مسکونی تابستان امسال در شهر تهران حدود هشت هزار تومان بود که نسبت به مدت مشابه پارسال و همچنین نسبت به بهار امسال 10 درصد افزایش یافت.

مدد گفت : تابستان امسال7623 مسکن در شهر تهران خرید و فروش و 2640 واحد مسکونی نیز اجاره داده شد.

وی با بیان اینکه این آمار مربوط به واحدهایی است که در دفاتر ثبت و معاملات املاک رسمی شکل گرفته است ،افزود : بسیاری از اجاره ها تمدید شده یا تفاوت قیمت نداشته که در این آمار نیامده است.


¤ نویسنده: احمدی


متانت صفار و عصبانبت سبزها (دوشنبه 88/8/11 :: ساعت 1:41 صبح )

متانت صفار کنترل عصبی سبزها را برهم زد
هرندی: 24 بزرگ‌تر از 13؛ دیکتاتوری را کنار بگذارید

تعدادی از افرادی که با نمادهای سبز، گونی لنگه کفش و لنگه دمپایی، دست‌نوشته‌هایی در حمایت از بازداشت‌شدگان، فحاشی و حمله به تریبون، قصد داشتند مانع از سخنرانی محمدحسین صفارهرندی در دانشگاه خواجه‌نصیر شوند، با متانت و پاسخ‌های قصار وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی روبرو شدند و کنترل عصبی خود را از دست دادند.

صفارهرندی که عصر امروز(یکشنبه) به مناسبت روز 13 آبان به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر در این دانشگاه سخن می گفت، در ابتدای سخنان خود در پاسخ به طرفداران موسوی که شعار «ننگ ما، وزیر فرهنگ ما» را سر می دادند، اظهار داشت: حق با شماست، وزیر ارشاد شما اکنون در خارج از کشور است و تعداد همسرانی که اختیار کرده مایه شرم وی شده و این وزیر ارشاد دولت اصلاحات از ترس همسران و اقوامشان، خود به خارج از کشور پناه برده است. دانشجویان حاضر در سالن در این هنگام با دست زدن سخنان صفارهرندی را تایید کردند.

هنگامی که صفارهرندی قصد داشت سخنان خود را آغاز کند حامیان موسوی با شعار " یاحسین میرحسین " سعی داشتند اجازه ندهند تا صفارهرندی سخنرانی خود را آغاز کند. و صفارهرندی در مقابل این اقدام آنان اظهار داشت: انشاء‌الله خداوند به میرحسین موسوی کمک کند تا وی از این مخمصه خارج شود. وی افزود: این یا حسینی که شما سر می‌دهید همانی است که عده‌ای در کربلا سر می‌دادند تا صدای حسین‌بن‌علی (ع) به گوش کسی نرسد.

حامیان میرحسین موسوی سپس شعار "بسیجی واقعی همت بود و باکری را" سر دادند که صفارهرندی در پاسخ آنها گفت: همین طور است شهدای واقعی همت، باکری و سردار شوشتری بوده‌اند.

وی در ادامه در پاسخ به شعار دانشجویانی که با حضور وزیر فرهنگ شعار «مرگ بر دیکتاتور» سر می دادند، تصریح کرد: دیکتاتور کسی است که می خواهد حق اکثریت را فدای اقلیت کند.

صفارهرندی همچنین در پاسخ به دانشجویانی که شعار «زندانی سیاسی آزاد باید گردد»، گفت: به یک معنایی ما زندانی سیاسی نداریم بلکه زندانی امنیتی داریم و این دو مساله کاملاً با هم متفاوت است.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بهتر است این گونه مسائل خارج از جلسات علم و اندیشه مطرح شود، در خصوص 13 آبان تصریح کرد: روز 13 آبان افتخاری بزرگ برای دانشجویان و دانش آموزان این مملکت است.

وی با بیان اینکه اشغال سفارت آمریکا بزرگترین افتخاری است که به نام جوانان این کشور ثبت شده است، گفت: نکته‌ای که شاید تاکنون به آن اشاره نشده این است که اشغال سفارت آمریکا در روز 13 آبان سال 58 برای دومین بار اتفاق افتاد.

این فعال سیاسی توضیح داد: در اوایل اردیبهشت ماه سال 57 گروه هایی از وابستگان چریک های فدایی خلق برای اشغال سفارت آمریکا وارد این سفارت شدند اما وقتی این خبر به دولت موقت و در نهایت امام راحل رسید، فوراً دستور دادند که آنان را از سفارت خارج کنید. این در حالی است که اشغال سفارت آمریکا توسط دانشجویان حتی مورد تایید امام راحل نیز قرار گرفت.

هرندی خاطر نشان کرد: اما وقتی خبر ورود دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان ماه به گوش امام خمینی (ره) رسید ایشان فرمودند این لانه جاسوسی باید اشغال می‌شد. دلیل تایید امام در خصوص اشغال سفارت توسط دانشجویان این بود که این دانشجویان در اولین اطلاعیه‌ خود تاکید کردند که ما دانشجویان مسلمان پیرو خط امام این اشغال را انجام داده‌ایم و خود را با این عنوان معرفی کردند.

وی در ادامه در واکنش به دانشجویانی که با شعار دوربین ها را خاموش کنید، قصد بر هم زدن جلسه را داشتند، گفت: نکند شما نقشه ای دارید و می ترسید که ضبط شود؟ چرا که حتی اگر این دوربین ها نیز خاموش بشود موبایل شخصی افراد را که نمی شود خاموش کرد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سخنان خود در خصوص اینکه دانشجویان اشغال کننده سفارت آمریکا، خود را دانشجویان پیرو خط امام معرفی کردند، اذعان داشت: این دانشجویان می خواستند ثابت کنند که ما دست نشانده قدرت های استکباری نیستیم بلکه به خاطر علاقه مندی و منافع کشور محل دسیسه‌چینی آمریکا را اشغال کرده‌ایم.

صفارهرندی همچنین در واکنش به اقدام طرفداران موسوی که پشت به تریبون کرده و شعار «یا حسین، میرحسین» و «مرگ بر منافق» و «ما اهل کوفه نیستیم پشت بسیج بایستیم» سر می‌دادند، گفت: شما با این حرکت زشت نمی توانید ادعای مدنیت بکنید.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در ادامه در واکنش به فحاشی حامیان موسوی با شعارهای "مزدور برو گم شو"، "تا احمدی نژاده هر روز همین بساطه" و "مرگ بر دیکتاتور" گفت: پیامتان دریافت شد، ما معنای دیکتاتور را هم فهمیدیم، آیا به نظر شما اینکه رای مردم را بگیرند و تحویل کسانی بدهند که نصف آنان رؤی آوردند، این دیکتاتوری نیست؟!

صفارهرندی با اشاره به اینکه در گذشته اگر کشوری علیه آمریکا صحبت می‌کرد، می‌گفتند وی حامی شوروی است، تاکید کرد: اما در انقلاب اسلامی مشخص است که می‌توان در مقابل هر دو قدرت استعماری جهان ایستاد و این برای اولین بار بود که انقلاب اسلامی ما بدون وابستگی به قدرت‌های دیگر در مقابل استعمارگران ایستادگی کرد و دانشجویان توانستند عدم وابستگی خود را به قدرت‌های استعماری به رخ بکشند.

وی با بیان اینکه بعد از ماجرای 13 آبان دانشجویان ما به حق توانستند آب در لانه مورچگان بریزند و جاسوسان آمریکایی را شناسایی کنند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این امر موجب شد از یاران آمریکا کاسته شده و این یاران سابق به صف دشمنان آمریکا اضافه شوند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه اظهار داشت: آمریکایی که در گذشته در عربستان و کشورهای شیخ نشین حاشیه خلیج فارس 70 درصد طرفدار داشت، اکنون در غربت تنهایی به سر می‌رود و به اعتراف خود آمریکایی‌ها این میزان حمایت در منطقه به 20 درصد کاهش پیدا کرده است.

وی همچنین در پاسخ به شعار «نه شرقی، نه غربی، دولت سبز ملی» طرفداران موسوی گفت: این شعار انقلاب را تحریف نکنید این شعار ایرانی است و آن را به ضد ایرانی تبدیل نکنید.

وی با تاکید بر اینکه جریان ضد استعماری با اتکا به انقلاب اسلامی و مردم مسلمان توانست طرح‌های آمریکا را یک به یک خنثی کند، خاطرنشان کرد: در اواخر دهه 60 با فروکش کردن التهابات موجود، برخی به سمت شعارهای چپ مارکسیستی و نسخه های بدلی و غیر واقعی از چپ گرویدند و آنان کسانی بود که شعار چپ مازکسیستی را سر می‌دادند اما اکنون به جایی رسیده‌اند که به روشنی از آمریکا جانبداری می‌کنند و در حمایت از استکبار جهانی شعار می‌دهند.

قطعاً روزی از موسوی عبور خواهید کرد

صفار در واکنش به پرتاب لنگه کفش های متعدد از سوی طرفداران موسوی که از قبل برای بر هم زدن جلسه با گونی توزیع شده بود، گفت: شما یاران بی وفایی هستید چرا که یک روز شعار درود بر خاتمی دادید ولی از آن عبور کردید، قطعاً روزی هم خواهد رسید که شما از موسوی عبور می کنید.

صفار هرندی افزود: از دهه 70 کسانی که تا قبل از این شعارهای چپ سر می‌دادند شعارهای خود را به زنده باد آمریکا تبدیل کرده و به طرفداری از اسرائیل پرداختند. بنابراین بعید نیست این افراد بیایند و در روز قدس پرچم زنده باد اسرائیل را در دست بگیرند و شعارهای ننگ‌آوری بدهند که همین شعارها موجب شد کسانی که سنگشان را به سینه می‌زنند از سر دادن این شعارها احساس شرم کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اینگونه حمایت از آمریکا و اسرائیل شرم‌آور است خاطرنشان کرد: سردمداران کنونی معترضین از این شعارها احساس شرم می‌کنند و با این اقدام خود سعی دارند حداقل مواضع قبلی خود را از دست ندهند.

وی ادامه داد: چرا وقتی قرار می شود که شعار مرگ بر امریکا داده شود، شما فوراً شعار مرگ بر روسیه می دهید، ما طرفدار روسیه نیستیم بلکه ما از انقلاب خود دفاع می کنیم.

صفارهرندی افزود: شما که دم از ایران می‌زنید چرا از کسانی که ایران را تحریم می‌کنند دفاع می‌‌کنید؟ شما چرا سنگ دفاع از آمریکا و اسرائیل را به سینه می‌زنید؟ کجای این عمل دوستداری و وفاداری به ایران است.

وی افزود: کسانی که شعار دروغین جانم فدای ایران را سر می‌دهند همان کسانی هستند که در زمان جنگ و هنگامی که همت‌ها و باکری‌ها در صف مقدم مبارزه بودند گرای مناطق حساس کشور را به هواپیماهای عراقی می‌دادند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه، نهضت آزادی را همپیمان منافقین در جنگ تحمیلی خواند و تصریح کرد: نهضت آزادی در زمان جنگ آدرس مناطق حساس کشور را به عراق می‌داد و محل حضور خدمت‌گذاران کشور را به دشمن نشان می‌داد تا دشمن آنها را ترور کند و اکنون کسانی هستند که در لباس ایرانی خود را پنهان کرده اما جنایتکار هستند و سردارانی چون شوشتری را به شهادت می‌رسانند.

وزیر سابقه فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه هر روز برخی از حقایق انقلاب نسبت به گذشته روشن می شود، خاطرنشان کرد: برای شما متاسفم چرا که شما برای چیزی که نسبت به آن علم وآگاهی ندارید، خود را به زحمت می اندازید، در حالی که کافی است در میان آرای ملت خود را خاضع نشان دهید، تا آن موقع طعم شیرین حمایت مردم ایران، ایرانی‌ بودن و عدم وابستگی به قدرت‌های سلطه‌گر را بچشید.

وی در خصوص حضور موسوی و کروبی در انتخابات گفت: کسانی که جسارت و جرات کار انقلابی و جربزه دموکراسی و تن دادن به رأی مردم را ندارند، نباید وارد این عرصه شوند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه میرحسین موسوی دهه 60 وقتی در دهه 80 چهره عوض می‌کند، مشخص است که از چشم مردم می افتد و رأی نمی‎آورد، گفت: شما کافی است که سری به نقاط دور افتاده کشور بزنید تا ببینید که مردم به چه دلیل باز به دولتی که چهار سال همراه آنان در سختی ها بوده، رأی داده اند.

صفارهرندی ادامه داد: شما بخشی از کسانی هستید که رأی متفاوتی داشته اید و رأی شما محترم است اما با یک راه حل ساده ریاضی نیز معلوم است که 13 از 24 کوچکتر است و اگر شما بخواهید ثابت کنید که 13 بزرگتر از 24 است، باید ادبیات حاکم بر ادبیات جامعه جهانی را تغییر دهید.

وی همچنین در واکنش به شعارهای بی‌ادبانه و متعددی که علیه صفارهرندی داده می شد، گفت: شما طاقت ایستادن در برابر خیلی از شعارها را ندارید. شما کسانی هستید که پلاکاردهای ادب‌ پروری را قبل از انتخابات ریاست جمهوری در دست داشتید اما پس از اعلام نتایج طاقت خود را از دست دادید و مشخص شد این عمل شما تعریفی بیش نبود و می‌توان در یک جمله گفت: «ادب دادید و بی‌‌ادبی کردید».

صفارهرندی ادامه داد: می توان شما را دعوت به درس اخلاق کرد، می توان شما را در کلاس اول نشاند و عدد 24 را که بزرگتر از 13 است به شما یادآوری کرد.

صفارهرندی ادامه داد: شما در حال حاضر احساساتی هستید ولی در آینده پشیمان می شوید شما مقصر نیستید بلکه مقصر واقعی کسانی هستند که نفاق را توسعه دادند و عدالت را لگد کوب کردند.

وی افزود: مقصر واقعی کسانی هستند که ویژه خواری کردند و از رانت های مختلف سیاست آفریدند.

تحریک کنندگان شما مدت‌هاست که راه خیانت را پیموده اند

صفارهرندی خطاب به طیف هتاک گفت: شما بالاخره به دامان ملت باز خواهید گشت و تسلیم حقیقت خواهید شد اما کهنه کاران سیاسی که تحریک کننده شما هستند، به آنها امیدی نیست چرا که آنها راه خیانت را مدت‌هاست که پیموده اند.

هرندی با اشاره به اینکه ای کاش موسوی و کروبی نیز فریب آنها را نمی خوردند، گفت: امیدواریم موسوی و کروبی نیز روزی تسلیم حرف حق شوند.

وی ادامه داد: موسوی مهم ترین شعارش در انتخابات قانون گرایی بود و امیدواریم که وی روزی تسلیم قانون شود.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه در پاسخ به شعار طرفداران موسوی که شعار «روحانی واقعی منتظری و صانعی» سر می دادند، گفت: تکلیف منتظری که معلوم است چرا که وی کسی بود که امام او را خلع و برکنار کرد.

وی در ادامه در واکنش به پرتاب لنگه کفش به سوی دانشجویان بسیجی گفت: علائم مدنی شما بر سر دستانتان جلوه گری می کند و اینکه شما پشت به بنده کرده اید و لنگه کفش پرت می کنید. لااقل از خبرنگار عراقی که جرأت داشت و رو در روی بوش لنگه کفش پرت کرد، یاد بگیرید.

صفارهرندی ادامه داد: منطق شما لنگه کفش است و استدلال ندارید، در حالی که من به صورت منطقی در حال گفت‌وگو با شما هستم و شما حتی حاضر نیستید که به اندازه یک لنگه کفش از عقده های شخصی خود بگذرید.

وی همچنین در پاسخ به شعارهایی که وی را دروغگو خطاب می کردند، اذعان داشت: ما دروغگویان واقعی را شناخته ایم، دروغگویان واقعی کسانی بودند که اسم ترانه موسوی را سر دادند و سر قبر خالی نشستند و فاتحه خواندند. دروغگویان واقعی کسانی بودند که در مجلس ختم شرکت می کردند اما بدن میت‌شان در خانه وجود داشت.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که روزی پیام حق امام و شهیدان و دانشجویان مسلمان پیرو خط امام را بشنوید و بیش از این خود را درد سر نیاندازید.


¤ نویسنده: احمدی


شکایت نمایندگان از موسوی (دوشنبه 88/8/11 :: ساعت 1:35 صبح )
شکایت نمایندگان جدید از موسوی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از اعلام اسامی نمایندگان جدید شکایت‌ کننده از میر حسین موسوی به دادستان کل کشور خبر داد.

علی اصغر زارعی نماینده مردم تهران و عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس که از جمله امضا کنندگان شکایت از موسوی است افزود: در نسخه‌ای از شکایت نمایندگان از موسوی که در اختیار داریم تعداد زیادی امضاء کننده به آن اضافه شده است که این امضاهای جدید را به زودی به دادستان کل کشور ارائه خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان زیادی خواستار امضای شکایت از موسوی بودند، خاطرنشان کرد: شمار زیادی از نمایندگان در مجلس با مراجعه به دوستان ابراز گلایه می‌کردند که چرا نتوانستند شکایت از موسوی را امضا کنند از این رو اصل شکایت حدود 100 نماینده بر سر جای خود باقی است و اسامی بقیه امضا‌ کنندگان تحویل دادستانی کل کشور خواهد شد.

زارعی تصریح کرد: هر کدام از نمایندگانی که این شکوائیه را امضا کرده‌اند دچار هیچ شک و تردیدی نیستند و معتقدند که آنچه از سوی موسوی و هوادارانش در حوادث پس از انتخابات صورت گرفت، اقدامات و رفتار مجرمانه‌ای بوده که باید هر چه سریع‌تر او و هوادارانش تحت پیگرد قضایی قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به آنکه نمایندگان به وظیفه خود عمل کردند دستگاه قضا نیز متقابلا در برخورد با عوامل کودتای مخملی و براندازی نرم وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نخبگان مبنی بر اینکه زیر سوال بردن اصل انتخابات جرم است اشاره کرد و گفت: در این بخش می‌توان از جنبه ولایی بدان نگاه کرد چرا که کسانی که اصل انتخابات را زیر سوال برده‌اند قطعا دچار رفتار مجرمانه شده و لذا این سخنان رهبر معظم انقلاب حجتی است برای دستگاه قضایی تا به وظیفه خود در این زمینه عمل کند.

وی ادامه داد: قبل از آنکه رهبر معظم انقلاب این سخنان را مطرح کنند به روشنی مشخص بود که رفتار موسوی مجرمانه است که در دادخواست نمایندگان از او به قوه قضائیه تحریک مردم برای اغتشاش، مخالفت با ارکان نظام، زیر سوال بردن اصل انتخابات، نسبت‌های ناروا دادن به نظام اسلامی و ... درج شده است.

نماینده تهران خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات موسوی منجر به خسارات مالی و جانی فراوانی به مردم شد که یقینا رفتار او مجرمانه است و باید با او برخورد شود.

زارعی تهیه و تنظیم شکایت حدود 100 نماینده از موسوی را در همین راستا دانست و افزود: فرمایش اخیر رهبری حجت را بر همگان تمام کرد چرا که مگر کسی می‌تواند به خود اجازه دهد با چارچوب‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی بازی کند و آزادانه به اینگونه اقدامات خود ادامه دهد.

نماینده مردم تهران در خانه ملت در ادامه به طرح مباحثی همچون وحدت ملی و آشتی ملی اشاره کرد و افزود: باید دید که این طرح‌ها از کجا و از سمت چه کسانی بیرون می‌آید؛ طرح وحدت از سوی کسانی مطرح می‌شود که انتخابات را زیر سوال بردند وامروز به دلیل آنکه طرح‌شان ناموفق از آب درآمد و شکست خوردند، و برای آنکه اقداماتشان کماکان کشف نشود، این طرح‌ها را مطرح می‌کنند.

وی تاکید کرد: طرح‌هایی همچون وحدت ملی و آشتی ملی از سوی کسانی مطرح می‌شود که اهداف کار خود را بر دشمنی گذاشته‌اند لذا این طرح انحرافی و یقینا درست نمی‌باشد ضمن اینکه معتقدیم باید وحدت در خانواده بزرگ اصولگرایی همچون گذشته با محوریت ولایت فقیه ادامه پیدا کند.


¤ نویسنده: احمدی


شکستن شیشه ماشین کروبی (شنبه 88/6/28 :: ساعت 1:30 عصر )
واکنش مردم به حضور موسوی، کروبی و خاتمی و بطری‌های آب آشامیدنی
مردم در راهپیمایی روز قدس در تهران با شعار "مرگ بر منافق " از خاتمی، موسوی و کروبی استقبال کرده و آنان را از صفوف به هم فشرده خود بیرون کردند.

راهپیمایی روز قدس با حضور گسترده مردم نوع‌دوست کشورمان برگزار شد.

* میرحسین موسوی یکی از کاندیداهای ناکام دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی که قصد حرکت در خیابان انقلاب به سمت چهارراه ولیعصر را داشت؛ با ممانت مردم و جمع کثیری از راهپیمایان روز قدس در تهران روبرو شد.
راهپیمایان هنگام دیدن خودروی حامل موسوی با سر دادن "شعارهای مرگ بر منافق " و "مرگ بر ضد ولایت فقیه " و شعار مرگ بر ... اعتراض خود را نسبت به عملکرد وی در حوادث اخیر پس از انتخابات نشان داده و مانع از حضور وی در صفوف بهم فشرده خود شدند.

* محمد خاتمی نیز که قصد داشت در حوالی دانشگاه تهران با پائین‌آمدن از خودروی خود به جمع راهپیمایان بپیوندند، پس از پایین آمدن از خودرو با خشم مردم شرکت‌کننده در این راهپیمایی روبه شد که شعارهای "مرگ بر ضد ولایت فقیه "، "مرگ بر منافق "، "منافق برو بیرون " و مرگ بر ... را روانه وی می‌کردند.

* حامیان سید محمد خاتمی، موسوی و کروبی با صدور بیانیه‌ها و سخنرانی و همچنین رسانه‌های غربی از طریق حجم وسیع تبلیغاتی در چند روز اخیر قصد داشتند فلسفه وجودی روز قدس که مبارزه با استکبار جهانی و آمریکا و اسرائیل و انگلیس است را تغییر داده و از این یوم‌الله در جهت ادامه اغتشاشات پس از انتخابات بهره‌گیری کنند که این اقدام آنها با پاسخ صریح و سریع مردم مواجه شد. این بار نیز مردم چنان گذشته استکبار جهانی و اذناب آنها را بیش از پیش ناامید کردند. سرمایه گذاری دشمن بار دیگر ناکامی خود را به نمایش گذاشت و مردم حماسه ای دیگر در دفاع از نظام و انقلاب خلق کردند.

* کروبی نیز که سعی داشت از حوالی ساختمان متعلق به روزنامه اعتماد ملی واقع در خیابان کریم‌خان زند به راهپیمایان بپیوندد با شعارهایی از جنس همان شعارهای مردم در واکنش به خاتمی و موسوی (مرگ بر منافق و مرگ بر ضدولایت فقیه و مرگ بر ...) مواجه و در اثر اعتراض مردم مجبور به ترک صحنه شد.

* اعتراض‌های صریح و سریع مردم به خاتمی، کروبی و موسوی که در پاسخ به اظهارات اخیر این افراد مبنی بر استفاده ابزاری از روز قدس به منظور پیگیری مطالبات سیاسی جریان متبوعشان صورت می‌گرفت، موجب شد که جملگی صحنه را ترک کرده و عطای حضور را به لقای حفظ تتمه آبرو ببخشند.

* جمعی از طرفداران موسوی صورت خود را با پارچه‌های سبز پوشانده و با کف و سوت و هو کردن در حال پیمودن مسیر خیابان انقلاب و در پاره‌ای از اوقات درگیری با راهپیمایان و نیروی انتظامی بودند که سرانجام سیل خروشان شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با حلقه زدن دور این افراد و سر دادن شعارهای "مرگ بر منافق "، "مرگ بر جیره‌خوار " و ... آنها را مشایعت کرده و در نهایت در چهارراه کالج، خیابان قدس، خیابان فلسطین و سایر خیابان‌های منتهی به خیابان انقلاب و خیابان آزادی آنان را به بیرون از مسیرهای راهپیمایی هدایت کردند.
این افراد که در طول این مسیر با شعارهای تحریک‌آمیز و با استفاده از چوب پرچم قصد درگیری با مردم و اخلال در روند راهپیمایی داشتند، با تیزبینی مردم و بدون درگیری به بیرون از مسیر راهپیمایی هدایت و در نهایت متفرق شدند.

* تعدادی از آقایان سبزپوش طرفدار موسوی که با کف و سوت قصد اخلال در راهپیمایی عظیم مردم را داشتند، در دست‌های خود بطری‌های آ‌ب آشامیدنی نیز حمل و در مواردی آشکار روزه خواری می کردند. احیاناً اینان فراموش کرده‌ بودند که حداقل برای ظاهرسازی، روزه خواری خود را پنهان کنند.


* در راهپیمایی باشکوه امروز از کودک دو ماهه که در آغوش مادر خود جای گرفته بود تا پیرمرد 90 ساله حضور داشتند.

* محمود احمدی‌نژاد ساعت 11:20 در جمع راهپیمایان حضور یافت و مردم با شعارهای "خامنه‌ای زنده باد، احمدی پاینده باد "، "احمدی احمدی، حمایتت می‌کنیم " و ... از وی استقبال کردند.

* شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با شکوه پرچم‌های ایران، فلسطین و حزب‌الله لبنان و عکس‌های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و همچنین عکس‌هایی از جنایات رژیم‌ صهیونیستی در فلسطین اشغالی را در دست داشته و شعارهای "مرگ بر اسرائیل "، "مرگ بر آمریکا "، "مرگ بر انگلیس "، "فلسطین حمایتت می‌کنیم،‌ آمریکا آمریکا در به درت می‌کنیم " و ... سر می‌دادند.

* ماکت بزرگ مسجدالاقصی که به نشانه غصب آن توسط رژیم صهیونیستی به وسیله سیم‌ خاردار احاطه شده و بر روی دست راهپیمایان حمل می‌شد از جمله مواردی بود که مورد توجه ناظران قرار می‌گرفت.

* بیش از 104 خبرنگار و عکاس خارجی در راهپیمایی روز قدس امسال حضور یافته بودند تا از نزدیک شاهد حضور مردم حماسه‌آفرین ایران اسلامی در صحنه دفاع از آرمانهای انقلاب باشند. این خبرنگاران که از صبح امروز در خیابان‌های تهران و چند شهر بزرگ دیگر حضور یافته‌اند، از کشورهای آلمان، اتریش، اسپانیا، استرالیا، امارات عربی متحده، امریکا، انگلستان، ترکیه، چین، روسیه، ژاپن، سوئیس، عراق، عربستان، فرانسه، قطر، کویت، لبنان و مصر هستند.
در این مراسم نمایندگان بیش از 21 تلویزیون، 9 روزنامه، 9خبرگزاری، 3رادیو و 9 مؤسسه عکس در پوشش خبری راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس حضور مستقیم دارند.
تلویزیون NHK ژاپن، تلویزیون SF سوئیس، تلویزیون الفرات عراق و MBC عربستان، تلویزیون الجزیره قطر، تلویزیون ARD آلمان، تلویزیون دوبی، تلویزیون NBC امریکا، تلویزیون TRT ترکیه، تلویزیون LBC لبنان، تلویزیون المنار لبنان و تلویزیون الجزیره انگلیسی از جمله رسانه هایی هستند که راهپیمایی روز قدس امسال را پوشش خبری می‌دهند.
علاوه بر این شبکه‌ها خبرگزاری‌های کیودو ژاپن، فرانسه، رویترز، EFE اسپانیا، آسوشیتدپرس امریکا، آناتولی ترکیه، آلمان، شین‌هوا چین و ANA مصر و همچنین مؤسسات تلویزیونی رویترز، AP برای پوشش راهپیمایی روز قدس حضور دارند.

* جمع کثیری از راهپیمایان روز قدس در شهر تهران با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی شعار های "مرگ بر اسراییل " و "مرگ بر آمریکا " خواستار تحریم کالاهای صهیونیستی از سوی تمامی مسلمانان جهان شدند.
این راهپیمایان که در خیابان‌های اطراف دانشگاه تهران جمع شده‌ بودند، ضمن حمل علائم برخی شرکت‌های صهیونیستی از جمله کوکاکولا، پپسی، فانتا، تیمبرلند، تامی هیلفایگر، نستله و... با خود، از دولت جمهوری اسلامی ایران خواستند تا قاطعانه با از ورود این کالا به کشور برخورد داشته باشد. قسمتی از مالیات‌ شرکت‌های تجاری بزرگ دنیا به طور ثابت در اختیار رژیم اشغالگر قدس قرار می‌گیرد و در این میان شرکت "نستله " در سال‌های اخیر توانست جایزه بزرگترین حامی این رژیم را از دست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی دریافت کند.

* تعداد زیادی از صندوق‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) بر سر راه راهپیمایان روز قدس تعبیه شده و مردم کشورمان نیز همزمان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس، کمک‌های نقدی خود را نیز به این صندوق‌ها واریز می‌کنند تا از این طریق نیز به یاری مردم فلسطین بپردازند.

* یکی از دانشجویان کارشناسی ارشد رشته نگارگری دانشگاه تهران با حضور در جمع راهپیمایان روز قدس تابلوهایی را در سبک‌های "رئال " و "اکسپرسیون " با موضوع "پایان اسرائیل " نقاشی می‌‌کرد. این اقدام وی مورد توجه بسیاری از راهپیمایان امروز قرار گرفت.

* حاجی‌بخشی نیز که در همه راهپیمایی‌ها علیه استکبار حضوری فعال داشته و به چهره ثابت این تجمعات تبدیل شده است، با وجود کسالت فراوان که منجر به بستری‌شدن وی در بیمارستان شده بود، امروز به کمک همراهانی که وی را برای ایستادن و راهپیمایی یاری می‌کردند، در جمع پرشکوه مردم عدالت‌خواه حاضر شد. حاجی بخشی به دلیل بیماری از چندی پیش در بیمارستان بستری بود.

* راهپیمایان روز قدس هنگام نزدیک شدن به خبرنگاران رسانه‌های خارجی، با فریادهای بلند "مرگ بر اسرائیل " و "مرگ بر آمریکا " موضع راهپیمایان را به آنان گوشزد می‌کردند.

* سایت بی‌بی‌سی فارسی و سایر رسانه‌های بیگانه از صبح امروز به دنبال درو کردن کاشته‌های خود در جهت سوءاستفاده از روز قدس و اخلال در روند برگزاری این راهپیمایی با استفاده از طرفداران موسوی بودند که به واسطه حضور گسترده مردم و فریادهای "مرگ بر آمریکا "، "مرگ بر انگلیس "، "مرگ بر اسرائیل "، "مرگ بر منافق "،‌ "مرگ بر مزدور آمریکایی " به بن‌بست خوردند. البته فعالیت همسوی برخی رسانه‌های وابسته به جریان دوم خرداد داخل کشور در جهت سیاست‌های این رسانه‌های بیگانه به حدی بود که بی‌بی‌سی فارسی علاوه بر نقل برخی اخبار به نقل از این رسانه‌، لینک ثابت سایت مذکور را نیز در صفحه خود قرار داده بود.


* در این راهپیمایی علاوه بر حضور کم‌نظیر مردم، جمع زیادی از شخصیت‌های کشوری و لشکری از جمله احمدی‌نژاد، آیت‌الله آملی لاریجانی رؤسای قوای مجریه و قضاییه ، آیت‌الله شاهرودی رئیس سابق قوه قضائیه، سرلشکر جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب، آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن رضایی،‌ منوچهر متکی وزیر امور خارجه، حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری، محمدرضا باهنر نماینده مجلس، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، آیت‌الله موحدی کرمانی رئیس سابق نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه و نماینده فعلی مجلس خبرگان رهبری، صادق واعظ‌زاده معاون سابق علمی رئیس‌جمهور، صادق محصولی وزیر سابق کشور، محمد جهرمی وزیر سابق کار، فتاح وزیر سابق نیرو، سعیدلو معاون رئیس‌جمهور و رئیس‌ سازمان تربیت بدنی، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری رئیس دیوان عدالت اداری، داودی معاون اول سابق و مشاور ارشد فعلی رئیس‌جمهور، حسن غفوری‌فرد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، سردار رویانیان رئیس سابق راهنمایی و رانندگی، امیر احمد میقانی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا، سردار محمدباقر ذوالقدر معاون بسیج ده‌ها میلیونی ستاد کل نیروهای مسلح و جمع دیگری از شخصیت‌های کشوری و لشکری حضور داشتند.


¤ نویسنده: احمدی


سوال توهین ‌آمیز خبرنگار آمریکایی از احمدی‌نژاد

احمدی‌نژاد در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه تلویزیونی آمریکایی ان.بی.سی شرکت کرد.

به گزارش بی بی سی در این مصاحبه احمدی‌نژاد نسبت به کشته شدن تعدادی از مردم در جریان تظاهرات پس از انتخابات ابراز تاسف کرد.

وی گفت: تعداد زیادی از نیروهای انتظامی نیز در جریان این درگیری‌ها کشته شدند.

احمدی‌نژاد افزود: این تظاهرات حاکی از آزادی مردم ایران در ابراز نظرات خود بود.

وی همچنین مرگ ندا آقا سلطان را "مشکوک" خواند و ابراز امیدواری کرد که "حقیقت" بزودی روشن شود.

محمود احمدی‌نژاد که برای اولین بار پس از انتخابات جنجالی ماه خرداد با یک شبکه خارجی صحبت می‌کرد آمریکا و بریتانیا را مشوق و حامی ناآرامی‌ها در ایران خواند.

احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالات مکرر خبرنگار ان.بی.سی مبنی بر اینکه "آیا انتخابات را دزدیده‌اید؟" گفت نمی‌داند منظور او چیست.

او همچنین از پاسخ منفی به سوالات مکرر این خبرنگار درباره احتمال تلاش‌های آتی ایران برای دستیابی به سلاح اتمی خودداری کرد و تنها گفت سلاح اتمی متعلق به گذشته است و ایران نیازی به آن ندارد.

مشروح این مصاحبه قرار است روز یکشنبه پخش شود اما بخش‌هایی از آن شب گذشته در آمریکا پخش شده است.


¤ نویسنده: احمدی


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 42
مجموع بازدیدها: 360495
 

»» درباره خودم
 

»»فهرست موضوعی یادداشت ها
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من